18 Kasım 2018 Pazar

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı hızlıca kedi kalkışı yapıyorum. Hemen kahvemi içiyorum. Ve sonra rutin işlere geçiyorum. Çocukların suları , mamaları tazeleniyor , tuvaletleri temizleniyor. Sonra ortalık toparlanıyor , günlük temizlik işleri yapılıyor. Akşamın yemeği yapılıyor. Market listesi kahvaltı eşliğinde hazırlanıyor. Cuma rutini mesajlar ve fotoğraflar gönderiliyor....(Hafta boyunca çekebildiğim fotoğraflar ve bir sonraki haftanın veli bilgilendirme notundan bahsediyorum....)Sonra okul için giyin-çık....


Akşam yoğun trafik var....Eve ulaşıyorum. Yemek sonrası önce evrak işlerimi hallediyorum. Çocukken de böyleydim. Cuma akşam tüm ödevlerimi yapardım sonra bol bol  keyif yapardım...Ne güzeldi....Neyse cuma evraklardan sonra yıkanan çamaşırları asıyorum.....Biraz kahve keyfi yapıp kafam yastığa yaklaşırken uyuyakalıyorum...


Cumartesi sabahı....Uyanır uyanmaz markete gidiyorum. Evde bir şey  kalmamış....Sonra kahvaltı . Sonra çamaşır atma, evi süpür, sil, toz al. Kuruyan çamaşırları yerleştir. Aklımda çalışma odasında düzenlenecek yerler vardı. Boyalar-Dosya ve evraklar onları da düzenleyip toparlıyorum.


Oh her yer tertemiz oldu. Ne mesudum anlatamam. Tabii kahveyle tadını çıkarıyorum hem manzaramın hem evini temizlemiş, düzenlemiş kadın mutluluğunun....


Pazar günü biraz geç kalkıyorum dün çok yorulmuşum . Pazar sabahı kalkamayınca anlıyorum...Hemen kahvaltı ardından ütü , kuruyanları topla yerleştir, yenilerini yıkamaya at, 5 günlük iş-yemek programı yap, 5 günlük giysi hazırla gibi pazar rutini işlerimi de hallediyorum. Saat 15:30 da artık özgür oluyorum.


Ve arkadaşımın tavsiye ettiği filmi izliyorum. Tavsiye tarihi mayıs ayıydı ama olsun. Bu da bir aşama benim için...Sırada bir sürü tavsiye film var...Yavaş yavaş izlerim umarım...Bu arada film güzeldi, sevdim....


Kahvesiz gün olur mu hiç?  


Çatık kaşlı Behlül'üm ile mutlu, sağlıklı, huzurlu ve bol üretimli bir hafta olmasını diliyoruz...







12 Kasım 2018 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı koşturmasında ben kahve molasında Behlül efendi uyku derdinde....


Bu boncuk Annemlerin apartmanının kaçak kiracısı...Sanırım son 4 yıldır kardeşim görüyor ve ilk defa cuma günü kendini sevdirmiş hanım :)


Cuma akşam herkes çok yorgun....Yemekti, evraktı....Cuma rutinlerini hızlıca hallediyorum. Biraz dinlenip erkenden yatıyorum.


Bu oğlan gelen giden mıncıklayınca sehpanın altına girip kendini koruma altına alıyor.


Uykudan önce....


Ve tabii cumartesi sabahı Atamızı anma törenindeyiz...


Törene eşimle birlikte katılıyoruz ve sonrasında işlerimizi halledip eve dönüyoruz. Saat 15:00 suları nasıl yorgunum anlatamam....Ankara soğuğu fena...Biraz dinlenmeye karar vermişken arkadaş buluşmasına geçiyoruz...Ve akşam , sabah yediğim soğuk nedeniyle fazlasıyla kırgın hissediyorum... 


Unutmadan beyimle cumartesi malzeme alıyoruz. Kendisi marangozluk işlerini pek seviyor. Bakalım bitince paylaşırım...


Pazar sabahı her yanımda ağrıyla kalkıyorum. Ve dinlenememişim...İşin kötüsü bu hafta sonu ev ile ilgili işlerin hiçbirini halledemedim... Ama pazar günü bizim apartmanda gördüğüm bu minik keyfimi yerine getiriyor...Tatlılığa bakar mısınız? Minnacık...



Pazar öğlene doğru çektim bu ve bir sonraki fotoğrafı...Bir an önce gitseler de biz de uyuyabilsek bakışı....


Herkes bir yere kuruldu...Biz çıktıktan sonra tüm gün uyudular...


Ay evde hiç işim yokmuş gibi bir de gezmeye gidiyorum...Artık tüm işler akşam ve hafta içine kaldı maalesef....Neyse artık her zaman işler yolunda gidecek diye bir şey yok...Bazen kontrolü hayat eline alıyor...Biraz esnek olmaya çalışmak lazım...Belki zamanla....


Bu güzel surat ile herkese mutlu, sağlıklı, işlerimizin rast gittiği , huzurlu bir hafta diliyoruz....










5 Kasım 2018 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı...Güneş'i gördük...Hemen camlar , pencereler açıldı...Birileri D vitaminini aldı :))


İşim çok ama önce uyanmam lazım. Saat çok erken olduğu için evi temizleyemem. Önce ütü , mutfak-banyo-tuvalet temizliğini hallediyorum. Süpürmek , silmek için uygun saate gelince de temizliğe girişiyorum.


Ben çamaşır yıkama işini de düzenledim ilk kısmını öğleden önce yıkamaya karar verdim. Hafta sonu yapmam gereken işleri öncesindeki bir kaç güne sığdırmaya çalışıyorum ki , hafta sonu şehir dışında olacağımız için geri döndüğümde iş yapmam gerekmesin.... 


Bu tipler ayrı alem...Ben temizlik için koştururken bunlarda birbirini yakalamak için koşturuyor...


Ve cuma gecesi...Okul çıkışı trafik baya yoğun ve çok şükür eve ulaşıyorum. Önce evraklar tabii...Sonra çanta sonra yolluk hazırlama işi....Bir sonraki haftanın giysileri ve market listesini de hazırlıyorum. Ee tabii saat 12 yi geçiyor işlerin tümünü bitirdiğimde...Sabah erken kalkacak olmanın telaşı....


Hava aydınlanmadan kalkış ve çok güzel bir yolculuk...


Kardeşceğizimi iş yerinde ziyaret ediyoruz. Dükkanın müdavimiymiş :))


Prensesi Eskişehir'den aldık Yalova'ya annesinin yanına götürdük. Arabada annesi arayınca yerinden bir kalkışı sesin nereden geldiğini anlamaya çalışması vardı...Canım ya..Bir de kedilere nankör derler...Nankör insanoğlunun kendisidir! Ay çok sert oldu ama bazı insanlar fazlasıyla hakkediyor . 


Ve pazar gecesi....Dönmenin en güzel tarafı evim evim güzel evim'e , boncuklarıma kavuşmak...Mutlu, sağlıklı, huzurlu ve bol üretimli işlerimizin rast gittiği bir haftamız olsun inşallah cümleten....






29 Ekim 2018 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Günaydııın!!! Bu gün Bayram erken kalkın çocuklar....Tabii biz cumadan başlıyoruz anlatmaya...


Konumuzla ilgili fotoğraf alanımız...


Birileri çok yorulmuşmuş....


Her hali ayrı alem...Öyle kötü bir haber alıyorum ki sabah uyandığımda...Tüm iç organlarım ağrıyor resmen...İnsan sevdikleri hiç üzülmesin istiyor di mi? onların kaybı senin kaybın oluyor, üzüntüleri senin üzüntün....


Güneş görünce hemen yatılır...İşte böyle...


Cuma akşam yemeğimi yiyip , kahvemi zorla içiyorum. Evraklar, ütüler bekleyedursun. Ben tv karşısında uyuyakalıyorum. Cuma akşam tüm işler iptal yani....


Nasıl yorulmuşsam cumartesi sabah 10:30 da uyanıyorum.Sanırım dün sabah aldığım kötü haberin etkisi de var ,  tüm vücut sistemimi etkiledi biraz da o yüzden uyanamadım...Yoksa erken kalkarım...


Cumartesi normal zamanlara göre geç kahvaltı ve koşturmaca...Bu böceğin pozları hiç bitmiyor...


Yok canım , kesin Dombili düşürmüştür saksıyı...


Kardeş sevgisi böyle bir şey....Kapıda bekletir boncukları...Kuşu açtık içeride biraz uçsun kanatları açılsın , rahatlasın diye...Böcekler kapı nöbetine durdular....


Market alışveriş işini bitirince bir kahveyi hakkediyoruz...


Birileri anasıyla oyun peşinde...


Cumhuriyetimizin 95. Yılı kutlu olsun!!! Nice 95 yıllara hep birlikte inşallah!!! Şimdi ben okulumdaki törene gidiyorum. Bayramlar hepimizin....Mutlu haftalar!!






22 Ekim 2018 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı...Kahvesiz olmaz tabii...


Kahveden sonra hemen işlere koyuluyorum. Ortalığı toplarla, bir kaç temizlik işi, çocukların rutin işleri falan filan....


Bu böceğim gitme saatimi hissediyor sanırım. Böyle kapıda bekliyor kuzucum...


Akşam yine evrak işleri ve sonrasında yattığım yeri beğeniyorum...


Cumartesi beyim hasta.... evden çıkmamaya ikna ediyorum kendisini...Dinlensin diye...Sonra ben bol bol temizlik , çamaşır, bulaşık işlerini hallediyorum tabii arada bol bol ballı limonlu çaylar falan....Bu sarı böceğim her temizlikte  bulup bir süre sonra kaybettiği oyuncağıyla saatlerce oynuyor.



Kuduranların sonu...


Akşama doğru işlerimi bitiriyorum. Bir yorgunluk , bir kırgınlık....Anananne torun battaniyemizi sarınıp uyuyoruz. 


Pazar sabahı...Boncuğum , sürmeli gözlüm. Market işimizi halledip hızlıca eve dönüyoruz....Sonrası bol bol dinlenme , çaylar ,kahveler...


Herkes için çok güzel, sağlıklı, huzurlu, güzel işler çıkardığımız bir hafta diliyoruz....