22 Kasım 2017 Çarşamba

Çanta...



Hasır ip çantalar çok güzel oluyor ama örmesi çok zor!! Ve bir çanta daha bitti :) Çok şükür büyük konuşmayayım ama bu ipten bir daha bir şey örmek istemiyorum. Resmen parmaklarım acıdı...


Altına böyle bir taban yaptım...


İki yanında minik boşluklar bıraktım.Elimdeki hazır çanta askılarını takarak kullanabilmek için....Astarsız fermuarsız yaptım kumsalda , piknikte kullanmayı planlıyorum. 


İlgilenilecek bir şey varsa ortamda o ilgiyi şirinliğiyle dağıtanlar var!!


Böyle bir çantam daha oldu....Bol verimli, bol üretimli günler....





20 Kasım 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara...


İnstagramda gördüm tamda cuma günü...Aynen de böyle .... Gerçi benim hafta içi de böyle ama söz verdim 3 hafta oldu tutabildiğim kadar tutacağım kendimi...İşlerin esiri olmaktan çıkacak hayatım...


Cuma sabahı...Dede gidince hemen yerine geçen bir böcek.....Hiç rutin işlerden bahsedesim yok bu hafta...


Okulda kahve keyfisi :))


Keyif bebesi...


Ton balıklı salatam...


Cumartesi sabahı herkes ayrı alem....


Sinema insanı sayılmam, Tiyatro severim ben...Bu filme kardeşimin tavsiyesiyle gittim ve çok eğlendim, çok güldüm.


Pazar sabahı....Heyecanla beklediğim gün...Çünkü kapılar boyanacak ve mutfakta değişim başlayacak... Boncuklarım da çok meraklı...


Usta geliyor ve kapıları boyamaya başlıyor. Kızım gayet rahat yemeğini yiyiyor, uyuyor falan...Onun için her şey normal. Çünkü kendisi tam bir süpürgesiz cadı...


Usta çalışmaya başlayınca oğluşum ortalarda yok , tesadüfen buluyoruz. Dede gidince yerine kurulan küçük soğan erkeği ustayı görünce kaçacak delik bulmuş...


Henüz bitmedi 1 gün daha gerekiyor...


Hem yorulduğum hem çok heyecanlandığım bir gündü... Mutfaktan çıkmak istemedim resmen...Güzel bir hafta olsun huzurlu , mutlu ve sağlıklı ....












15 Kasım 2017 Çarşamba

Kupalık...


Ağustos ayında başladığım kupalığım sonunda bitti . Çok mutluyum! Mutfağın en boş kısmını da böylece doldurmuş oldum :)


Mutfağımdaki diğer kendi yaptığım ahşap boyamalarla uyumlu olsun diye kupalığın dış kısmını gümüş eskitme yaptım. 


iÇ kısmına koyacağım kupalar desenli olabileceği için sade kalsın istedim. Gerçi bana pek belli olmaz ne koyup ne koymayacağım ama olsun ....


Ve şimdilik böyle....

Yapılışı:
1. Zımparaladım ve nemli bir bezle sildim.
2.Beyaz akrilik boyayı su ile karıştırıp astar attım.
3. Beyaz akrilik boya ile 4 kat zemin kapanana kadar boyadım.
4. Gümüş renk akrilik boya ile dış kısmını eski bir fırça yardımıyla eskitme yaptım.
5. sprey cila ile cilaladım.



Hafta ortasından sevgi ve selamlarımızla....




13 Kasım 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Kucak bebesi kızım...Bu aralar keyfi yerinde...O mutlu olunca ben de mutlu oluyorum. Çarşaf değiştirirken bile oynamaya başladı...Eskisi gibi...


Bu böcek çok fena...Anasının oturduğu , yattığı gittiği her yere cebren ve hile ile gidip kızımı kaçırtıyoo...


Cuma sabahı rutin işler...Pencereler açılıp havalandırma yapıyorum. Yine arı gördü boncuğum...


Cuma sabahı kahvesi...Sonra ortalık toplama, minnoşlarımın mamasını suyunu tazeleme, kakikokonlarını temizleme...Sonrası okul , akşam gelince sırasıyla yemek, ütü, evraklar.....


Cumartesi sabahı bitki çayımı içiyorum....


Bu gün kontrolleri oğluşum yapıyo....Çok enteresan şeyler görmüş mahallede gözlerden belli...


Birde burası var kapışılan...Çöpün üstü, sabah güneş görüyo, bizimkiler de kapışıyo...


Ortalık toplama, rutin işler ve kahvaltı sonrası öğlen kahvemiz....


Ve Tiyatora :)


Minik alışverişler....


Cumartesi akşam, yeni başladığım örgüm ve sağlıksız aburcuburlarım...


Örgü ve kahve manzaramın bir tarafı...


Diğer tarafı....


Pazar sabahı ....Anneanne ayağının üzerine oturmak suratiyle kendini sevdirme halleri...


Bitki çayım...


Anneeee yeni komşu taşınıyo!!


Anasına şımaran böcek...


Giriştik bir işlere...Cahil cesareti işte...Bir kaç ayda ancak biter...


Başka bir iş daha...Çok zevkle gidiyor....İşşallah çok güzel olur.


Hepimiz için yeni haftamız, sakin, mutlu, huzur dolu olsun Lütfen!!!




















6 Kasım 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı kalkıp bitki çayımı hazırlıyorum....Hemen öncesinde sular tazeleniyor, mama tazeleniyor...Kakikokonlar temizleniyor...Bizimkiler ortalarda yok...


Kurusun diye astığım yorganı deniyolar...Yeterince kurumuş mu diye bakıyorlar sanırım...


!!!!!!!!


Okula gitmeden kontrol ediyorum.Kızım zaten uğurlamak için peşimde, oğlan yatağına yatmış.


Okulda sürpriz var :)) Hastaya ilaç!!


Cuma akşamı okul çıkışı markete uğruyorum. Biraz ihtiyaç biraz abur cubur alayım diye....Bu kadar abur cubur alıyorum...


Akşam yemeği sonrası keyif kahvem :))


Bu oğluşum serdiğim her şeyi onun için olduğunu zannediyo, puf....


Cumartesi sabahı uyandırma komitesi.....Gösteri bitince minnoşların işlerini yapıyorum. Bitki çayımı içiyorum. İçerken bir taraftan gece makinede yıkanmış bulaşıkları  yerleştiriyorum. Çamaşır atıyorum diğer taraftan...


Ve kahvaltımı yapınca tüm hafta beklediğim bu mucize hafta sonunun tadını çıkartmaya geçiyorum. 


Kızım hem güneşleniyo hem mahalleyi seyrediyo...Bari manzara güzel olsaydı be kuzucum, beton yığınlarıyla dolu müthiş elit mahallemiz...


Ağustos sonunda başladığım boyama işime kasımda devam ediyorum. Ne acı....


Arkadaşıma söz verdim temizlik yapmayacağım diye....Öncesinde unutup makineyi çıkartmış bulunuyorum....


Diğer boyamanın katı kururken bu işe başlıyorum. Zımpara ve nemli bez ile silme işi....Oğlum kontrolde....


Kızım ne yapıyor diye bakıyorum , yatağı bu defa çirkin hanım kapmış...Çamaşır odasını ,  giysi dolaplarını düzenliyorum. Esti gene benimkiler...En sevdiğim işlerden... Tahminimden uzun sürüyor ama tüm dolaplar temizlenip düzenlenmiş oluyor.


Akşam yemeğimi yapıyorum. Elbette en bir sevdiğim kısır!!!


Yemeğime eşlik eden güzel bir film...Çok eğlenceliydi...


Geçenlerde şikayet ediyordum eskiden yaptığım hiç bir şeyi yapamıyorum diye.... Onlardan biriydi sınırlı boyama yapmak.En son ne zaman yaptım hatırlamıyorum.....Dizimi izlerken eşlik etti....


Pazar sabahı ; bu hafta , haftada bir içtiğim sabah kahvesi hakkımı bu sabah kullanıyorum. 


Görende çok temiz bir çocuk zannedecek...Benden önce temizliğe başlamış...Toz alma, süpürme , silme işlerimi bitiriyorum...Hemen boyamalara devam ediyorum ama bitiremiyorum....


Oh mis gibi temizlik kokusuyla kapalı, yağmurlu, kasvetli havada yapılabilecek en keyifli iş film izlemek, Karmakarışık bir film ' i izliyorum.....


Ne çabuk geçti bu harika iki gün...Ne çok ihtiyacım varmış minnoşlarımla böyle evde olmaya....Resmen kendime zaman ayırabildim... Şimdi evrak işlerime ve haftalık programıma dönmem gerek...Huzur dolu güzel bir hafta herkesin olsun İnşllah.....