22 Ocak 2010 Cuma

Cecilla' dan pas


                                 
                                    HAKKIMDAKİ 7 ŞEY
Öncelikle Cecilla'nın Masalına çok teşekkür ediyorum. Kendimi keşfettiğim kadarıyla , dilimin döndüğünce anlatmaya çalışacağım.
1.Güzel olan her şeyi seven biriyimdir. Güzel çiçek, güzel yemek,güzel manzara, güzel insan,güzel çanta, güzel makyaj, vs vs
2.Çocuklara, gençlere, olgunlara (70 yaş ve üstü) zaafım vardır, çok severim. Neleri konuştuklarını, neler yaşadıklarını, neler yaptıklarnı, neleri sevdiklerini merak ederim. birlikte vakit geçirmekten çok hoşlanırım.
3.Gece insanıyımdır.(sanırım bu yüzden çabuk yaşlanacağım.) Gece oturmayı severim. Film izleyeyim, bir şeyler öreyim,bir şeyler dikeyim, bir şeyler çizeyim.
4.Tarihi yerleri, Tarih eserlerini, Müzeleri, Antik kentleri gezmeyi, görmeyi, fotağraflarını çekmeyi, o yerlerle ilgili bilgi edinmeyi çok severim.
5.Kahve içmeye bayılırım.Günün her saati her anı kahve içebilirim. Hatta bir ara abartmıştım tüm öğünler, ara öğünler kahve içiyordum. tabi yemek vs hak getire....( Anne valla artık öyle yapmıyorum)
6.Fazlasıyla duygusal, çabuk ve çok etkilenen biriyimdir.onun içinde haberleri mümkün olduğunca Tv den izlemek istemem , beni etkileyecek filmleri izlemem. çünkü çoook uzun süre atamıyorum. kötü oluyor benim için.
7.çok ağlayan biriyimdir herşeye ağlarım. İstemiyorum ama elimde değil kendimi bazen engelleyemiyorum ve kendime çok kızıyorum.



benim pas attıklarım;
1.corcorella
2.Birsen
3.y&d'nin
4.lilibebek
5.Dendenin yörüngesi
6.Tatlı cadı
7.Birileri anlatsın

5 yorum:

BirSen dedi ki...

Canim beni mimlemi$sin :) tabiki kabul ederim mimini,te$ekkürler bitanem! ;)

DenDenAk dedi ki...

Buldum sonunda mimimi. Hazırlıyorum, teşekkür ederim.

Birileri anlatsın dedi ki...

Mim için teşekkür ederim tatlım, en kısa sürede bende hazırlarım.
Bu arada özelliklerimiz birbirine benziyor bende gece oturup, duygusal filmlerde ağlayanlardanım :))

corcorella dedi ki...

sekerım buldum hemen cevaplıyııımm.....

AtolyeKedi dedi ki...

efendim teşrifleriniz ve cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum çok memnun oldum.