29 Ocak 2010 Cuma

İhtiyaçtan fırçalık



Geçenlerde dolabımı düzenlerken fırçalığım olmadığını fark ettim. elimdede çay kutusu vardı. http://dendeninyorungesi.blogspot.com/2010/01/hic-kullanmadgm-birsey-ve-bir-sise.html
Dendenin yörüngesinde görüp hatırladığım ve uzun süre yapmadığım bir çalışma görünce fırçalığımı nasıl yapmam gerektiğinide çok uzun süre düşünmeme gerek kalmadı. çay kutusunun üzerine yapıştırıcı sürdüm. iki aynı tonda pembe ipi (biri simli diğeri normal)kutunun üzerine sardım.ipler ince olduğu için iki kat sardım. üzerinede artık deri parçalarını şekilli kesip, boncuklarıda üzerine yapıştırdım.

10 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Annemin yorumu: 'kızım o sarı yerlerini ojeyle boyasaydın daha iyi olurdu'

cingifilli dedi ki...

çok beğendm fırçalğnı.annenin yorumuna bayıldım:))

cecilia dedi ki...

çok güzel düşünmüşsün cnm bende sevdimm cici olmuş.;)

DenDenAk dedi ki...

Bayıldım

banuca dedi ki...

Ne becerikli hanımlarsınız, ihtiyaç başgösterince şıp, eldeki malzemelerle geridönüşüm filan, harika ve de şık birşey çıkıveriyor ortaya, öyle olduğu gibi kullanmak yakışmaz tabii:)) Ellerine sağlık...

Ayse dedi ki...

Merhaba güzel kardesim, ben almanyadan Ayse. Almanca Moda Sayfam icin Türk okuyuculari ariyorum cünkü bir kac gün sonra türkcede eklicem. Ama türkce okuyucularim olmadan yapmam. Ondan simdi sen bana lasimsin. Eger sayfami takip ve followerde ekleye bilirsen cok cok sevinirim. Seni kocaman öpüyorum.

Ayse

AtolyeKedi dedi ki...

cingifilli, çok teşekkür ederim .)

DenDenAk, çok teşekkür ederim.

Sevgili Banuca,çok teşekkür ediyorum, çok güzel şeyler yazmışsınız.

AtolyeKedi dedi ki...

Ayşe, ekledim paylaşımlarını bekliyorum.

sihirli eller dedi ki...

bende bezelye konservesinden yapmıştım.
çok kullanışlı ellerine sağlık.

AtolyeKedi dedi ki...

Sihirli eller, çok teşekkür ederim.