29 Ocak 2010 Cuma

Seri üretime geçtik!!!!!



Benim Minicik kızım artık genç bir hanım...

9 yorum:

DenDenAk dedi ki...

sanırım muhabbet kuşu pek bilmem ama annemin vardı bir ara yumurtaları hep kırdı. Çok da gürültücüydü.

AtolyeKedi dedi ki...

Evet. bu yumurtalarda kurtarabildiklerim. çok çabuk sinirleniyorlarmış, çevresinde dolanınca rahatsız oldukları için yumurtaları kırıyorlarmış. ama çokta güzel ötüyor. tabii cırlamasıda felaket

my makeup story dedi ki...

ay ben bunu ham yaparım beeee!!:)

Birileri anlatsın dedi ki...

Ay benimde beyaz bir kuşum vardı, adını Pamuk koymuştum, erkekti yanına dişi aldık ama anlaşamadılar. Birgün baktım dişi ölmüş çok üzülmüştüm pamukta bizimle 6 sene yaşadı ama oda öldü. Ah ah görünce aklıma geldi şimdi.

AtolyeKedi dedi ki...

ay çok üzüldüm. bende yavrucuğumu kaybetmekten çok korkuyorum. düşünmek bile istemiyorum.eminim çok zor olmuştur sizin için...

sihirli eller dedi ki...

benim 2 tane öldü.şimdi eşimden dolayı evde hayvan besleyemiyorum.eşi varmı?yumurtalarda bebekler gelicekmi?

AtolyeKedi dedi ki...

Sihirli eller,çok kötü kaybetmeyi düşünmek bile istemiyorum. eşi yok. ben duyduklarımdan korkup eş almakta istemedim onun için yumurtalarda bebecikler yok.

wish dedi ki...

maşallah güzelim yaaa.şirine bu...

AtolyeKedi dedi ki...

Wishçiğim, hemde ne şirinedir yavru kuşum, çok tatlıdır. Teşekkür ederim.