31 Ocak 2010 Pazar

Yaz manzaraları....


Benim yaz manzaralarımda ancak bunlar olabilirdi......

11 yorum:

DenDenAk dedi ki...

Birinci kediye bayıldım, ikinci resimde kedi göremedim

sibel dedi ki...

ay bu kış gününde bu yaz manzaraları motivasyoumu yükseltti.sevgiler

AtolyeKedi dedi ki...

DenDenAk, doğru ikinci resimde kedi yok. ben hepsine bayılıyorum. birinci resimdeki sahipli bir kediydi.

Sibel, böyle düşünmene sevindim.çünkü benimde öyle...

cecilia dedi ki...

ahh ahh kedicim yazı çok özledimm ama bennn :( naptın şimdii içim açıldıı :)

TÛBA dedi ki...

Merhaba ben tugba, sitenizi geziyordum ve benimde çok ihtiyacım olan birşey gördüm:) kapının altı için polardan yaptıgınız sizin deyiminizle Kara Kedi Mırnav Pist:) ya bayıldım gerçekten ellerinize sağlık, nasıl yaptınız acaba??Buarada bende yeni sayılırım buralarda sizi izlicem inş..Sevgiler..

AtolyeKedi dedi ki...

Cecilliacığım, sorma bende çok özlüyorum. Ankaranın soğuğuna hala alışamadım onun için böyle yaz resimlerine bakıp duruyorum.

Sevgili Tuba, hoş geldin çok teşekkür ederim

TÛBA dedi ki...

*AtolyeKedi*: Polar kedi için çok teşekkür ederim becerebilirsem bende yapcam inşallah:)ziyaretiniz ve güzel yorumunuz içinde ayrıca teşekkürler..

Smyrnote Design dedi ki...

oyy ben onların hepsini yerim:):)

AtolyeKedi dedi ki...

Smyrnote Design, sorma bende yerim .)

wish dedi ki...

şahaneymiş bunlar, hepsi birbirinden tatlı.

AtolyeKedi dedi ki...

Wish, evet bencede çok tatlılar