15 Şubat 2010 Pazartesi

BEHRENS

Eşimin tek başına bir haftada bitirdiği 3000 parçalık puzle....

10 yorum:

my makeup story dedi ki...

woooow helal olsun valla bravo..

TÛBA dedi ki...

3000 parça bir hafta,gerçekten tebrikler:)

style m dedi ki...

yaa, neguzel ama ben hic gelemiyorum böyle uzun suren seylere.sabir lazim oda bende yok ;D
tebrikler...

DenDenAk dedi ki...

rekorum 1500 daha fazlasına cesaret edemedim tebriklerimizi ilet eşine
Headerın tam uygun olmuş

AtolyeKedi dedi ki...

My makeup story, çok teşekkür ederiz.bencede (bravo)

Tuba,çok teşekkürler.

Style m, evet bende hiç gelemem. sabır var ama bu işe yok nedense, beni rahatlatmıyor daha çok strese giriyorum.

DenDenAk,benim için 1500 de büyük başarı, hiç uğraşamadığım için. Teşekkür ederiz.evet bende farkettim tam uydu.

BirSen dedi ki...

Gercekten bravo! Demek e$in cok sabirli bir insan,ne güzel.:)

Bucanni dedi ki...

Bayılırım puzzle lara bende çabuk bitiririm ama en fazla 1500 lük yaptım. Eşine gerçekten bravo.

AtolyeKedi dedi ki...

Birsen, gerçekten öyle sabırlıdır ama sadece puzle yaparken .)

Bucanni, çok teşekkürler bence sanada bravo 1500 de az değil.

wish dedi ki...

çok güzel bir resimmiş.

AtolyeKedi dedi ki...

Wish, Teşekkür ederim, bende çok beğeniyorum