10 Şubat 2010 Çarşamba

Ben bir zamanlar çocukken...

Cecilliacığım beni mimlemiş öncelikle çok teşekkür ediyorum ve cevaplıyorum.(Aklıma geldiği kadarıyla)

1)Çocukluğunnuzda Anne ve Babanızla (yada büyükleriyle yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem...Ve hangi yönünüze katkıda bulundu?

Aslında tek bir olay anlatamam ama bir bütün olarak olan olaylar, benim gözlemlerim kendimce değerlendirmelerim sonucunda: Anneannemden  'kimsenin işine hiçbir şekilde müdahale etmemeyi' gördüm, öğrendim. Zamanla bunu kendime göre  'sana sorulmadıkça kimsenin işine karışma, yorum yapma' şeklinde düzenledim.
Annemi hep bir şeyler dikerken, bir şeyleri başka bir şeylere dönüştürürken, düzenleme ve temizlik yaparken gördüm. hiç boş durmazdı.E böyle oluncada benim 'ideal kadın' görüşüm oluştu .
Babamdan en zor zamanlarında bile kendi ayakları üstünde durmaya çalıştığını gördüğümden her zaman kendi kendime yetmeyi ve kolay kolayda yardım istememeyi öğrendim.

2)Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyunve oyun aparatı:

Kardeşimle sndy bebeklerle oynamayı severdim.

3)Sokakta oynarmıydınız?

Bizim zamanımızda rahat rahat sokakta oynardık.

4)Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizde keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay...
Hiç olmadı herhalde hatırlamıyorum.

5)Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay...

İyiki Annem ve Babamın çocuğuyum.İyiki kardeşim benim kardeşim olmuş.İyiki Babam memur olmuş, İyiki Annem ev hanımı olmuş.(eve gelince kapıyı açan muhabbetini esirgemeyen biri olması ve şehir şehir gezip yeni insanlar farklı kültürler farklı iklimler tanımak çok güzel) İyiki küçükken kardeşimle bol bol oyun oynamışız, iyiki ilk gençliktede sık sık beraber gezip vakit geçirmişiz(kendisi çok eğlenceli biridir)

6)Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı...

Biraz kötü ama bir trafik kazası... tabi daha küçükken durumum daha kötüydü zamanla düzeldi ama yinede yolculuklardan önce hatırlarım.

Şimdi kabul buyururlarda cevaplamayı kabul ederlerse bu çocukluğumu hatırladığım güzel mimi:
Sibel'e
Renklice hobiler'e
Dendenin yörüngesi'ne
Crescent'e
New life'a     paslıyorum



7 yorum:

DenDenAk dedi ki...

bu gece rahat rahat cevaplarım yoksa perşembe akşamı teşekkürler beni düşündüğün için

DenDenAk dedi ki...

http://sablonduzenleme.blogspot.com/
yardımcı olacaktır çok tatlı şeyler var

AtolyeKedi dedi ki...

Daha bakmadım ama eminim yardımcı olacaktır çünkü o sitede hangi şablonu beğendiysem hata veriyor uygun olmadığını söylüyor

cecilia dedi ki...

cnm ne şanslıyız gerçekten güzel bir çocukluk geçirmişiz, umarım bizim çocuklarımız da en az bizim kadar güzel günler geçirir...

AtolyeKedi dedi ki...

Cecilacığım bende öyle düşünüyorum ve biraz karamsar olmakla birlikte senin gibi sadece çocuklarımız içinde güzel bir çocukluk, gençlik ve ömür UMUYORUM.

renklicehobiler dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
renklicehobiler dedi ki...

Merhaba. Bloglarda hep görürdüm ve bende büyür büyür kocaman bir blogcu olursam, mimlenirmiyim derdim:)Teşekkürler. İlk işim bu olacak...Sevgiler...