4 Şubat 2010 Perşembe

haberler...haberler...haberler...

Bu fotoğrafları dün çektim. Dünden bu güne tek fark burda kar biraz daha fazla. resimlerde yeni yoğun yağmaya ve tutmaya başlamıştı. mümkün olduğunca kimseyi rahatsız etmeden çekmeye çalıştığım için pek düzgün manzaralar yakalayamadım.
Kızımın son durumu, artık yumurtlamıyor. seri üretime şimdilik ara verildi sanırım. artık yumurtlama dönemindeki kadar hırçın değil.(şükürler olsun) şimdi ben bu güzelliklerle ne yapsam diye düşünüyorum.....

4 yorum:

DenDenAk dedi ki...

Kuluçkaya yatmıyor mu?

AtolyeKedi dedi ki...

aslında yatardı ama biz araştırdık bu konuyu, benim düşüncem kuluçkaya yatabilmesi için uygun bir ortam hazırlamaktı. Eşi olmadığı için doğru olmayacağını söylediler. Vazgeçtik. yumurta yapacağı zaman kafesinin zeminine oturuyordu. zemindeki kağıtları gagalayarak kendine ortam hazırlıyordu. onun bu hallerini görünce çok üzüldüm gerçekten. bir daha böyle bir şey yaşarmı bilemiyorum. ilk defa kuş beslediğimiz için. bir dahaki sefere hazırlık yapacağım kuluçkaya yatabilmesi için. belki daha az strese girer

cecilia dedi ki...

şimdi onlar bebek olmicakmıı :(

AtolyeKedi dedi ki...

Cecilliacığım, malesef bebek olmayacak