5 Şubat 2010 Cuma

iğnedenlik

Malzemeler: su damacanası kapakları, elyaf, iğne, iplik, kumaş,yapıştırıcı, artık polar parçaları,gümüş sprey boya.
Fotoğraflarda da görüldüğü gibi, bazı kapakları sprey boya ile boyadım bazılarını kumaşla kaplamaya çalıştım. hiçbir malzemeyi yeni almadım daha önce başka çalışmalarda kullandığım malzemeleri kullandım.
Yurt dışındaki bloglarda iğnedenliği fincanların içine yapıyorlardı benimde çok hoşuma gidiyordu ama uygun fincanım olmadığı için yapamadım. Aynı mantıkla daha önceden topladığım kapakları değerlendirdim.

6 yorum:

style m dedi ki...

cok guzel bir fikir yapip kullanacagim ok
paylasim icin tesekkurler sevgilerimle

sergi dünyası dedi ki...

blogunuzu gördük çok beğendik çok güzel olmuş ellerinize sağlık severek izliyoruz

AtolyeKedi dedi ki...

Style m, çok memnun oldum, ne kadar güzel. çok teşekkür ederim.

Sergi dünyası, çok teşekkür ederim. beğenmenize çok memnun oldum. şimdi sizi ziyarete geliyorum.

İçimdeki Ekip dedi ki...

beğendim bu fikri, not alıyorum bir yere, bir gün mutlaka deneyeceğim...

Bucanni dedi ki...

Canım benimde var damacana kapağından iğneliğim çokta kullanışlı :) eline sağlık. sevgiler...

AtolyeKedi dedi ki...

Bucanni çok teşekkür ederim