2 Şubat 2010 Salı

klozet takımım

Kayınvalidemin yapmış olduğu klozet takımı.

9 yorum:

Ayshecan dedi ki...

aile boyu maharetlisiniz...ellerinize sağlık kapı süsü ,kolye, bu takım hepsi çok güzel olmuş...sevgiler...

sibel dedi ki...

SÜPER KAYINVALİDE..SEVGİLER

DenDenAk dedi ki...

Maşallah kayınvalidenize, yumuşacık görünüyor

AtolyeKedi dedi ki...

Ayshecan, çok teşekkür ederim, çok incesin.

Sibel, çok teşekkür ederiz.

DenDenAk, teşekkür ederiz hem yumuşacık hemde resmen halı.

Bucanni dedi ki...

Canım banyo paspaslarında süper. Bloğa eklediğin herşeyi çok beğendim. Sıkı takipteyim haberin olsun :)

AtolyeKedi dedi ki...

Sevgili Bucanni, ne demek, teşriflerinizle onurlandırmanızı her zaman beklerim. çok teşekkür ederim.

TÛBA dedi ki...

İşte bende böle istiyooorum, çook güzel olmuş.Bende tek renk yapmıştım,üşenmesem gene yapcam ama bi kere yapınca insan istemiyooo:(
Kayınvalidenin eline sağlık gerçekten.

cecilia dedi ki...

cnmm onunda eline sağlık maşallah size gelin kaynana ne güzel şeyler yapıyorsunuz. çok hoş olmuş.

AtolyeKedi dedi ki...

Tubacığım çok teşekkür ederiz. eminim tek rengide güzel olmuştur merak ettim şimdi.

Cecilliacığım, çok teşekkürler. aman efendim mahçup oluyorum.