20 Şubat 2010 Cumartesi

Kristal taşlı set

6 yorum:

cecilia dedi ki...

cnmcım bunu da sen yaptın dimi çok güzell cnm çok zarif eline sağlık :)

renklicehobiler dedi ki...

Birisi takılarını burda mı unutmuş:)) Ne güzel pırıltılı ve lilalı bir çalışma olmuş... Takıp salın salına dolaşasım geldi...

sibel dedi ki...

çok çok güzel olmuş canım,çok beğendim.şıkır şıkır olmuş.sevgiler.

AtolyeKedi dedi ki...

evet Ceciliacığım ben yaptım, çok teşekkür ederim şekerim.

Renklice Hobiler, .)) çok teşekkür ederim çok şeker bir yorum.

Sibel, sizden bu güzel yorumu duymak çok güzel, çok teşekkür ederim.

DenDenAk dedi ki...

ancak fırsat buldum mimimi cevaplamaya geldim ama sanırım sildin ya da ben bulamıyorum

setini beğendim güle güle kullan

AtolyeKedi dedi ki...

Aşk olsun neden sileyim, şubat ayı içinde Safiye sultan'dan sonraki paylaşım.