10 Şubat 2010 Çarşamba

Safiye Sultan

Sonunda bitti...
Kısaca Yapılışı:
1.Tek kat astar çektim.
2.Altın yaldızla sandığın dışını boyadım
3.Resmi uygun boyutlarda fotokopi ile büyüttürüp,kesip tutkal yardımı ile yapıştırdım.
4.Duvar kağıdı yapıştıracağım yerlerin kalıplarını çıkartarak, kesip yapıştırdım.
5.içini koyu kahverengi boyadım.
6.yapıştırdığım duvar kağıdını önce kahverengi boyadım. Kuruduktan sonra altın yaldızla süpürme işlemi yaptım.
7.Boyutlu boncuk boya ile süsledim.
8.Resmin üzerini minik taşlar ile süsledim, yine resmin üstünü transfer tutkalı ile geçtim.
9.cila (daha yapmadım iyice kurumasını bekliyorum yarın ancak uygun olacak)

9 yorum:

cecilia dedi ki...

otantik bir hava katmışsın kedicim, resim çok hoş durmuş üzerinde, bu arada yeni temana da bayıldım cnm güle güle kullan ;)

Tuğba dedi ki...

selam dedenin yörüngesindeki mim le ilgili size yazmak istedim mail adresinizi bilmediğim için buradan yazmak istedim. tugbaalbayrak10@gmail.com

DenDenAk dedi ki...

dendenin yörüngesi olarak (dedenin değil) şablonu ve headeri beğendim, çok güzel bir iş çıkarmışsın eline sağlık......

AtolyeKedi dedi ki...

Ceciliacığım çok teşekkür ederim beğenmene sevindim.

DenDenAk, çok teşekkür ederim sayende...

Tuğba dedi ki...

çok özür dilerim klavyemden kaynaklanan bir sorun olmuş. dendenin yörüngesi. bende fark etmedim yazıyı gönderip hemen çıkmam gerekti yazımı kontrol etmeye fırsatım olmadı.
bu arada atölye kedi sayfan güzel olmuş. gayet sade ve şık. ben daha çokçası böyle sade görüntülü olan şablonları seviyorum. çok fazla renk karmaşası olan sayfalar insanın dikkatini dağıtıyor. şahsi fikrim tabi bu benim. yukarıda verdiğim mail adresime sizin mailinizi gönderebilirseniz şablonlarla ilgili bir iki sayfa linki verebilirim size.
sevgiler.

AtolyeKedi dedi ki...

slm Tuba memnun oldum. yolluyorum.

sibel dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık sevgiler

DenDenAk dedi ki...

İstediğin gibi yap kediciğim. Senin yenilenmen çok güzel olmuş, ellerine sağlık

Tuğbacığım hızlı yazarken oluyor böyle şeyler, o notu inan ben yazmadım eşim yazdı yazma desemde yolladı.

AtolyeKedi dedi ki...

DenDenAkçığım çok teşekkür ederim. Dediğim gibi sayenizde. bencede güzel oldu.