23 Şubat 2010 Salı

Telefonumun Süsü...

5 yorum:

cecilia dedi ki...

süperr tatlımmm :) nası yaptın bunu?

CherrybLossomgirL dedi ki...

çok sade ve zarif :)

AtolyeKedi dedi ki...

Ceciliacığım, telefon ve boncuklar arasında mumlu ip var onu deri kapamayla sıkıştırdım. Deri kapama aparatının alt kısmında halkalı bir kısım var ona boncukları çeşitli sayılarda dizdim (çiviler aracılığıyla.) Önce çivinin bir kısmını kıvırıp boncukları dizdim sonra çiviyi kesip tekrar kıvırdım.Aslında ideali soru işareti şeklinde kıvırmaktır ama benimki pekte öyle olmadı En sonunda da ucuna metal kalp taktım canım. Çook teşekkür ederim.

AtolyeKedi dedi ki...

CherrybLossomgriL, çok teşekkür ederim

AtolyeKedi dedi ki...

Arkadaşlar aslında bu akşam paylaşacağım çok güzel şeyler vardı ama ne yazıkki daha tam anlayamadığım bir sorun var. hem yazı yazamıyorum hemde resim ekleyemiyorum.Sizlere ancak burdan ulaşabildim.Umarım en yakın zamanda düzeltebilirim. Sevgilerimle..