8 Şubat 2010 Pazartesi

Teyzemin fikrinden

Teyzem yıllar yıllar önce  tuzluğu bozup , kurdele, boncuklar ile süsleyerek çok güzel bir kürdanlık yapmıştı. Uzun zamandır o tuzluğa benzer bir tuzluk aradım ama bulamadım. en sonunda bu küçük kadehleri bulunca bu kürdanlığı bu şekilde yapmaya karar verdim. Fotoğraftaki küçük bardakta sonradan oluşan bir fikirdi. Takı yaparken heryerde kullanamadığım boncukları bu şekilde kullanmaya karar verdim.bunuda kürdanlık olarak değilde davetlerde yapılan kanepelerde kullanılmak üzere hazırladım.

11 yorum:

DenDenAk dedi ki...

hımmmm güzel fikir

AtolyeKedi dedi ki...

DenDenAk, teşekkür ederim.Bloğunuza girdiğmde bir kaç kez denedim ama yorum yapamıyorum bilginize..

renklicehobiler dedi ki...

Çok güzel bir fikir, kadehleride pek güzel, çok asil durmuş. Uygulanıp yapılası bişey olmuş...

karabidikim dedi ki...

Çok ciciler arkadaşım ellerine sağlık iyi fikir

DenDenAk dedi ki...

slm sana iş çıkardım. Blogumda senin için bir mim var. Kolay gelsin. Bu konuyla ilgili bir link yollamıştım daha önce. Posta adresine bakabilirsin.

Yorum kısmına bakıyorum hemen büyük ihtimalle yeni düzende gözümden kaçmıştır

Ayshecan dedi ki...

çok hoş olmuş..ayrıca çokta şık görünüyor ...sevgiler

AtolyeKedi dedi ki...

Renklicehobiler, Karabidikim, Ayshecan, çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim.

DenDenAk dedi ki...

Şablonunu değiştirmek istersen http://www.ourblogtemplates.com/ sitesinden faydalanabilirsin.Ben buradan yararlandım. Masaüstüne iniyor bir dosya. htlm düzenleden inen dosyayı seçip yüklüyorsun sonrası sana kalmış. Header konusu benim içinde henüz çözülmemiş bir konu ama ben bir resmi küçülttüm ve başlığa ekledim. Kolay gelsin

AtolyeKedi dedi ki...

Sevgili DenDenAk çok teşekkür ederim. şimdi biraz karıştırıp neler yapabileceğime bakacağım.

CRESCENT dedi ki...

Çok iyi fikir, bunu denemeliyim:)

AtolyeKedi dedi ki...

CRESCENT, çok teşekkür ederim.