4 Şubat 2010 Perşembe

yüzüklük

Eşim kutuları sevdiğimi çok iyi bilir, hatta kendisine getirilen hediyelerin kutularını bile ne kadar yük olsada   benim için eve  taşır( sağ olsun canım benim).Biriktirdiğim kutuların arasında  yüzüklerimi koymak için uygun olanını aradım ve bu sağlam güzel kutuyu buldum. içinde kesilmesi gereken yerleri kestim(süngeri biraz yüksekti), maket bıçağıylada yüzük yerleştirebileceğim yerleri kestim. Kutunun üzerinde şirket amblemi vardı onu kapatmak içinde daha önceden kesip biriktirdiğim resimlerden olan yıldızı yapıştırdım ve yüzüklüğümü tamamladım.

8 yorum:

corcorella dedi ki...

...sen ne guzel seylerle ugrasıyosun boyle harıka olmus bendede bı kutu var buna benzer eve gıder gıtmez degerlendırıcem....

Ayshecan dedi ki...

yaratıcılık ve kıymet bilme işte budur ...siz eminim mutlu olmayı bilen insanlardansınız...çok sevgiler

Bucanni dedi ki...

Güle güle kullan canım, bende elimde ki şeyleri değerlendirmeyi severim. Çok kullanışlı olmuş. sevgiler...

renklicehobiler dedi ki...

Hımm ne güzel işe yarayacak yeni bişey olmuş. Güle güle sevgiyle kullanasın.

cecilia dedi ki...

yine güzelleştirmişsin dokunduğun herşeyii kedicimm, öptümm seni mcxx :)

AtolyeKedi dedi ki...

Corcorellacığım, çok teşekkür ederim. ne güzel canım çok sevindim.

Ayshecan,çok teşekkür ederim.evet doğru gerçekten mutlu olmayı ve mutluluğun kıymetini biliyorum. ayrıca teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için...

Bucanni, çok teşekkür ederim. bende elimdekileri değerlendirmeyi çok severim.

Renklicehobiler, çok teşekkür ederim. gerçekten işime yaradı artık derli toplu duruyorlar.

Cecilliacığım, çok naziksin canım bende seni öpüyorum. mcxx

DenDenAk dedi ki...

çok hoş olmuş, ellerine sağlık.

AtolyeKedi dedi ki...

çok teşekkür ederim.