29 Mart 2010 Pazartesi

Bizim Usul Kumpir...


Kumpir tarifi vermiyorum  zaten herkes biliyor .)  Biz eşimle kumpiri birlikte yapıyoruz ben rus salatası kısmını yaparken eşimde (zor kısmını) patates, tere yağı, tuz ve kaşarı karıştırıyor(çünkü ben iyi karıştıramıyorum,güç gerekiyor iyice karışması için). Herkezin bildiği şekilde yapıyoruz sadece ben rus salatasını yaparken sosisleri çiğ atmıyorum (hazırlar çiğ oluyor) tavada kızartıyorum, birde tepsiye koymak yerine  herkezin kaselerine koyuyoruz.

6 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

kumpir, en sevdiğim yiyeceklerden biri. bayılıyorum. belki hergn yesem bıkmam

cecilia dedi ki...

oy oy yerim sizin kumpiriniziii :) kedicim kumpir en sevdiğim yiyeceklerin başında gelir, nefis görünüyor, bence evde yapımı da kolay keyifli bi yiyecek hele de sevdicekle olursa..

BirSen dedi ki...

Hmmmm cok lezzetli görünüyor..:) Kumpire bayilirim zaten!

AtolyeKedi dedi ki...

Yetenek-sizin, bende çok seviyorum. Bende her gün yesem bıkmam.

Cecilia,ye şekerim afiyet olsun.Aynen katılıyorum canım.

Birsen, teşekkür ederim. Bende bayılırım

Yeşim dedi ki...

Offf acıkmıştım zaten. Kumpiri de çok severim. Size afiyetler olsun canım neffis görünüyor :)

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim,çok teşekkür ederim, bende çok severim.