12 Mart 2010 Cuma

Bu aralar Çantam

Ceciliacığım beni mimlemiş  kendisine çok teşekkür ediyorum.  http://cecilianinmasali.blogspot.com/
Çantamda Ankaranın şu aralar ne zaman yağacağı belli olmayan havası için şemsiyem
Bir gezide Tahtakuşlar köyündeki ilk özel köy Müzesinden aldığımız Ceviz kolanyası (müthiş bir kokusu var yolunuz düşerse mutlaka deneyin ceviz çiçeğinden yapılmış)
Mendilim ve ıslak mendilim .)
Cüzdanım, minik el kremim, aynam, şekerim bir de parfümüm var.

Ben de bu mimi :

Corcorella'ya
Meraklı Beti'ye
Tuba Albayrak'a
New Life'a
Renklice Hobilere gönderiyorum

6 yorum:

cecilia dedi ki...

yeter de artar bile cnm cüzdanının rengi çok hoş çok cici görünüyor, onun da içini merak ettim ama, çok oluyorumm dimi :P :)

DenDenAk dedi ki...

çok sakin bir çanta, rötuşlanmış olmasın:)

!:.^:.:^:meraklıbeti:.^:.:^:.! dedi ki...

aldım canım teşekkürederim en kısa zamanda inşallah,foto falan çekilcek ya biraz sürebilir yaparım ama ok):)

AtolyeKedi dedi ki...

Cecilliacığım, çok olmak ne demek şekerim en kısa zamanda çekerim canım.

Dendenak, doğru canım bir sürü dosya ve kızsal şeylerimi çıkarttım .) Zaten dosyalarım yüzünden pek birşey taşıyamadığımdan çantam kışın sadeleşiyor.

Meraklı Beticiğim, çok sevindim, sorun değil merakla bekliyorum.

Tuğba dedi ki...

Çok teşekkür ederim arkadaşım. bir kaç gündür bilgisayarın başına oturamadığım için cevap yazamadım mim için tekrar teşekkürler çantamın içini de ilk fırsatta yayınlıyorum sayfamda, ufak bir gecikmeyle de olsa kusuruma bakmayın olur mu?
:-))

AtolyeKedi dedi ki...

Tubacığım,sorun değil meşgul olmuş olman doğal , rica ederim.Çanta miminide merakla bekliyorum.