30 Mart 2010 Salı

Cam Boyama, Cam Süsleme...


Bu objeler benim elimdeydi, üstteki şişeler salata sosu şişeleri, alttaki tabakta eşimin bekarlığından kalmaydı. Bende süslemeden duramadım.
Kullandığım malzemeler:
1.Akrilik yaldız boya
2.Savarovski taşı (bunlar çakması ama adı böyle)
3.Camı boyamak için pat pat (valla böyle satıyorlar sünger uçlu ahşap saplı bir malzeme)
4.Şişelerin içine Bordo renkli cam boyası

Not: Ben şişelerin içine cam boyası döktüm ama tavsiye etmiyorum akıyor. İlk döküp yaydığım zaman rengi de çok güzeldi ama zamanla bozuldu.

6 yorum:

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

çok güzel olmuş.pat patı ilk defa duydum..

AtolyeKedi dedi ki...

Funda, vallahi bende ilk defa duydum.Başka düzgün bir adı var mı bende merak ediyorum.

CRESCENT dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık...

AtolyeKedi dedi ki...

Crescent çok teşekkür ederim.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Osmanlı tarzı bir görüntü oluşmuş. Ellerine sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Yetenek-sizin, evet Osmanlı tarzı yapmaya çalıştım, çok teşekkür ederim.