10 Mart 2010 Çarşamba

Çatlatma

Yapılışı:
1. astar attım
2.Yaldız boya ile boyadım.
3.örümcek çatlatma kullandım. Piyasada örümcek çatlatma olarak satılıyor. Bir kutuda iki şişe var biri step 1 olarak adlandırılmış şeffaf bir ürün, önce step 1 sürülüyor kuruduktan sonrada step 2 olarak adlandırılan özel bir boyavar o sürülüyor bende onu sürdüm.
4.cila attım


NOT:Ben step 2'yi (boyasını)  sürerken ince sürdüğümden, örümcek çatlatma ince şekilde oldu. İsteğe bağlı daha geniş olması  isteniyorsa boyanın daha kalın sürülmesi yeterli.( tabi benim çalışmamın  ince olmasının istekle ilgisi yok. Ben çalışmamı yaparken  bunu bilmiyordum, bilsem daha düzgün bir çerçevem olurdu .(

6 yorum:

neduk dedi ki...

Bu tam kıvamında bir çatlayış olmuş.Ben beğendim.Siz nesini beğenmediniz ayol?

CRESCENT dedi ki...

Sade ve şık bir çerçeve olmuş, ellerine sağlık.Bende çok ahşap boyama yaptım eskiden ama denemediğim nadir şeylerden biri çatlatma.Denk düşüremezsem diye uzak durmuştum sanırım hep:) Ama seninki çok hoş olmuş.

AtolyeKedi dedi ki...

Neduk,çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim. Aslında bu çalışmayı yaptıktan sonra görenler boya daha kalın olmalıydı geniş çatlamalıydı öyle olur dedikleri için bende bu şekilde düşündüm.

Crescent, çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim. Aslında biraz zor oldu ama çok keyifli bir çalışma.

cecilia dedi ki...

tatlım bloğunda ödülüm var sana layık dil ama :)

lolipu dedi ki...

bence de az çatlamış olması gayet hoş durmuş:)

AtolyeKedi dedi ki...

Ceciliacığım, çok teşekkür ederim. Rica ederim ne demek benim için çok kıymetli.

Lolipu, çok teşekkür ederim.Beğenmenize çok sevindim.