9 Mart 2010 Salı

fırçalık...)

Malesef elime geçen şeyleri atamıyorum.Önce kenara koyup bir düşünüyorum bundan ne yapabilirim diye...Aslında bu fırçalığı hemen diğer fırçalığın arkasından yayınlamayacaktım ama bir önceki fırçalığıma yorum yazan sevgili Yelda ' ya kapak problemini nasıl hallettiğimi ve fikrin bendeki hayat buluşunu göstermek istedim. Bu ruloları  (streç film ve folyo rulosu) atmak istemiyordum ve ne yapabilirim diye düşünüyordum aslında fırçalığa kapak sorununu nasıl çözerim diye daha çok düşündüm. Çünkü eşim bundanda fırçalık olur fikrini vermişti. ikinci resimdeki malzemeleri yumuşatıcı kapağı,şemsiye sapı,deodorant kapağı... aldım bir tarafındakini yapıştırdım diğer tarafı çıkartılacak şekilde kapattım. Belirtmeden geçemeyeceğim bu fırçalığım ince fırçalar için daha uygun oldu.

11 yorum:

Yeşim dedi ki...

Harika fikir :) çok da güzel olmuş ellerine sağlık.

cecilia dedi ki...

hayranım aklına fikrine hayran...:)

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşim, çok teşekkür ederim.Beğenmenize çok sevindim.

Ceciliacığım, çok teşekkür ederim canım. Mahçup oluyorum.

banuca dedi ki...

Bizler, elişleri ile uğraşanlar, gerçekten de çöp birktirir olduk. Başkaları bu ruloları çöp diye atar, değil mi, deodorant kapakları filan...
Ben bu rulolara işlediğim ve çerçeveletemediğim goblenlerimi, bazı resimleri koyuyorum, deodorant kapaklarından karyola ayaklarına taktım, yerler ahşap, hem zedelemiyor, hem de yer değiştirirken kolayca kayıyor.

AtolyeKedi dedi ki...

Sevgili Banu hanım, gerçekten de öyle. Hiç birşeyi atamıyorum. Fikirler içinde çok teşekkürler ne güzel değerlendirmişsiniz.

GÖNÜL dedi ki...

süper bir fikir hayran kaldım hemde geri dönüşüm

AtolyeKedi dedi ki...

Gönül, çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim.

!:.^:.:^:meraklıbeti:.^:.:^:.! dedi ki...

BU FİKRİ TUTTUM CANIM eline sağlık ne demişler atmayın değerlendirin):)

AtolyeKedi dedi ki...

Meraklı Beti, çok teşekkür ederim, doğru söylemişler canım.

asmabahce dedi ki...

hakikaten harika bbir fikir ben bu postunuzun linkini bloğumda yayınlamak istiyoruz izin verirseniz..

AtolyeKedi dedi ki...

Asmabahçe, tabi yayınlayabilirsiniz.