15 Mart 2010 Pazartesi

Kolye Mimi

My makeup Story beni mimlemiş. Kendisinin renkli, tatlı ve yartıcı bloguna ulaşmak için:

http://mymakeupstory.blogspot.com/


İlk fotoğraftaki kolyeler benim yaptıklarım. En sağdaki hariç.
İkinci fotoğraftaki kolyeler hediye:Kızlı olan kolyeyi sedoş görümcem, Güneşli olan kolyeyi yakışıklı kardeşim, Alt kısımdaki kolyeyi Anneciğim hediye etti.
Üçüncü ve son fotoğraftaki kolyeler  kendi aldıklarımdır.


Benim mimlediklerim:

Renklice hobiler

Birsen

Crescent

10 yorum:

Ellerden Dökülen dedi ki...

Hepisi de çok şık ellerinize sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Ellerden dökülenler, çok teşekkür ederim

my makeup story dedi ki...

çok şıklar ama favorim ortadaki resimdeki sallantılı kolye oldu:)

AtolyeKedi dedi ki...

My makeup story, teşekkür ederim,Anneciğimin hediyesi olanı beğenmişsin, çok şık duruyor gerçekten. Modelin adı:Asmalı konak'mış .)

CRESCENT dedi ki...

Kolyelerimi yayınladım:)

AtolyeKedi dedi ki...

Crescent, evet gördüm hayran kaldım, hepsi birbirinden güzel

Chilek dedi ki...

bir kedi aşığı olarak sondan bir öncekine bayıldım:))

AtolyeKedi dedi ki...

Chilek, çok teşekkür ederim, bende ona bayılıyorum .)

cecilia dedi ki...

hepside çok tatlı kedicim, güzel günlerde takk :)

AtolyeKedi dedi ki...

Ceciliacığım, çok teşekkür ederim canım.