17 Mart 2010 Çarşamba

Salon takımım...

 Günlük rahatlıkla kullanabileceğim, istediğim zaman yıkayıp, ütüleyip, sereceğim örtü yapmak istiyordum.Uygun bir kumaş arıyordum.Bu örtünün kumaşlarını Yalovadan Cumartesi pazarından almıştım. Sanırım perdelik kumaştı. Tek parça bir kumaştı üçe böldüm. Kenarlarını kıvırıp elimdeki simli ip ile örnek diyemiyorum çünkü gayet uydurma bir şeyler yaptım. Masanın üzerine, orta sehpaya, konsolun üzerine yaptım daha doğrusu o kadarına yetti. Çok ta kullanışlı oldu, kolay ütülenebiliyor .)

7 yorum:

banuca dedi ki...

Uydurma yaptığın buysa:))
Ah pazarlarda ne güzel kumaşlar var değil mi, dünde ben gittim pazara, ama kumaş almadım, dolap dolu çünkü, zor tuttum kendimi. Birkaç fisto, dantel, sutaşı, kurdele aldım, çoook ucuz.

banuca dedi ki...

Uydurma yaptığın buysa:))
Ah pazarlarda ne güzel kumaşlar var değil mi, dünde ben gittim pazara, ama kumaş almadım, dolap dolu çünkü, zor tuttum kendimi. Birkaç fisto, dantel, sutaşı, kurdele aldım, çoook ucuz.

DenDenAk dedi ki...

ellerine sağlık güle güle kullan

Chilek dedi ki...

işte yetenek başka birşey:))

AtolyeKedi dedi ki...

Sevgili Banu hanım,çok teşekkür ederim. Evet gerçekten çok güzel şeyler oluyor pazarda, pazarları çok severim.
Ne güzel yapmışsınız. Kim bilir o kurdeleler, danteller, fistolarla ne güzellikler olacak.

DenDenAk, çok teşekkür ederim.

Chilek, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum

*kelebek*-* dedi ki...

selam..ben geldiiimm...beni izlemeye almışsınız hemen tanışmaya geldim ...kelebek tarafındanda izleniyorsunuz ...haaa unutmadan aşağıdaki demlikten bi çay içmeye tekrar geleceğim ...;))

AtolyeKedi dedi ki...

Kelebek, selam hoşgeldin. Evet seni izliyorum. Her zaman çay içmeye beklerim