3 Nisan 2010 Cumartesi

Kendimden...

Sevgili Cecilia ve Ojeli Parmaklar beni mimlemişler  çok teşekkür ediyorum ve şimdi bende yanıtlamaya başlıyorum:





1.İsminiz: Evren
2.Yaşınız: 30
3.Boyunuz:1.64
4.Kilonuz:64
5.Ayakkabı numaranız: 36
6.Saç renginiz: kumral
7.Göz renginiz: yeşil
8.Kaç kardeşsiniz ve meslekleri: iki kardeşiz. Kardeşim Bilgi yönetimi mezunu şu an işletme lisans tamamlıyor.
9.Anneniz: Terzi\Ev hanımı\ Anne
10.Babanız: Emekli
11:En beğendiğiniz huyunuz:Sır küpüyümdür
12.En beğenmediğiniz huyunuz:  sabırsızlığım
13.En beğendiğiniz yeriniz:Ellerim
14.Hiç beğenmediğiniz yeriniz: ayak bileklerim
15.Çantanızda mutlaka bulunmalı: Telefon, migren hapım, ıslak mendilim
16.Çantanızda asla bulunmaz: Sigara
17.Arabanızın markası: Malesef arabam yok
18.Hyalimdeki araba: kırmızı Ferrarı, kırmızı mini cooper
19.En sevdiğiniz yemek: çok var ya liste uzun
20.Hiç sevmediğiniz yemek: Bürüksel lahanası ve lahanalı yemekler
21.En sevdiğiniz hayvan:en çok kedi Kedi, kuş, köpek
22.En korktuğunuz hayvan: börtü böcek
23.Kullandığınız parfüm: J'ador, FlowerbyKenzo
24.Kullandığınız cilt bakım ürünleri: el kremi dışında krem kullanmıyorum.
25.Her gün mutlaka yaparsınız: evi süpürmek, yemek yapmak, Milliyet.com, Facebook, Memurlar.net ziyaret etmek, kahvesiz olmaz, kızıma çirkin tipsiz şeklinde sözlerle laf atmak.)
26.Her gün yapmayı ihmal edersiniz: yatmadan yüzümü gözümü silmek
27.Karanlıktan korkar mısınız? hayır
28.Korkutmayı sever misiniz? hayır
29.Giyim tarzınız: spor, rahat olan şeyler
30.Asla giymeyeceğiniz:Şalvar
31.Cep telefonunuzun markası: Nokıa
32.Bilgisayarınızın markası:Toshıba
33.Karşı cinste aradığınız özellikler: Artık bir önemi yok o özellikler bütünüyle kocacımda
34.Karşı cinste hoşlandığınız tip: BEyaz ten, koyu kahve göz Allaha şükür onuda buldum
35.En beğendiğiniz oyuncu: Şener Şen, Kemal Sunal liste uzar gider aslında kısacası Türk sinaması emekçileri.
36.Benzetildiğiniz bir oyuncu: ünlü ünsüz çok kişiye benzetirler ama ben ünlülerin hiç birine kendimi benzetemediğimden bu soruyu cevaplamıyorum aa valla cevaplamışım bile
37.Film çevirmek istediğiniz ünlü: yok
38.Başka bir şey yapmak istediğiniz ünlü: Teomanın 2. kasetindeki şarkılarına (bizim zamanımızda kaset denirdi) ve Fatih Erkoçun tüm parçalarına klip yönetmek (Hayal işte...))
39.Tuttuğunuz takım: Milli Takım
40.Hangi dalda sporcu olmak isterdiniz:  iyi bir Voleybolcu olabilirdim şartlar işte .(
41.En büyük hayaliniz:  Atatürkü  iyi ve doğru tanıyan, yurt , millet sevgisiyle dolu, kendini doğru ifade edebilecek, dürüst, ahlaklı yavrucuklar yetiştirebileceğim bir Okul açmak
Emeklilik hayali olarakta:Egede taştan bahçeli bir evde huzurlu yaşamak, bahçede kedicikler köpekçikler vs sokakta ne varsa toplamak beslemek
42.Gerçekleştirdiğiniz hayaliniz: Tüm küçük ama bir okadar önemli hayallerim
43.Asla yapmam dediğiniz çılgınlık: Çılgınlık yapmak
44.Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık: 43. ü oku lütfen .)



Benden bu kadar.  Bu mimi pasladığım arkadaşlarım:


 

13 yorum:

cecilia dedi ki...

çok güzel çok içten cevaplamışsın kedicim. sende renkli gözlüler kervanındasın ne güzel :) umarım o egedeki taşlı ev hayalin gerçek olur,güzel valla hayalini paylaşabilirmiyimm :)

AtolyeKedi dedi ki...

Ceciliacığım çok teşekkür ederim.Öyle ama bende zeytin göz hastasıyımdır. Hayali paylaşmaktan öte komşu oluruz işallah canım

neduk dedi ki...

Minik kedim, gözünden kaçmıış. Gel bak benim blogumun sağ üst köşesinde ne var. Ukalalıktan değil. Bu mim işleri pek genç işi be kızım.Yine de beni seçtiğin için teşekkür ederim. Adımı gönül ferahlığı ile başkası ile değiştirebilirsin.
Postan yolda. Sevgiler.

Yeşim dedi ki...

Canım beni kırmayıp bu mimi içtenlikle cevapladığın için teşekkür ederim :) Hayalinin gerçek olmasını diliyorum, bakarsın komşu bile olabiliriz ;) Benim için seni tanımak çok keyifliydi :)

AtolyeKedi dedi ki...

Nedret Hanımcığım, çok afedersiniz yaptıklarınızın etkisiyle başka şeyler görememişim demekki. Rica ederim, saygı duyuyorum.Çok teşekkür ederim sabırsızlıkla bekliyorum.


Yeşimciğim, rica ederim, çok keyif aldım cevaplarken, asıl ben çok teşekkür ederim beni de seçtiğiniz için.Umarım hayalim gerçek olur, ne hoş olur sizin gibi tatlı bir hanımla komşu olmak, çok isterim.Çok teşekkür ederim

Bucanni dedi ki...

Ama ama nerden bildin geldiğimi :) henüz yorum bırakmamıştım ki :)

AtolyeKedi dedi ki...

Bucanniciğim, Kendi bloğunda paylaşımda bulunduğun için öyle demiştim.

Tiryaki dedi ki...

ama hani hani :)
zarifceyi iki kere yazmışsın yanlız.
ben keyfle okudum bunu akşam üstü,hatta yorum yazacaktım üşendim işim vardı çıktım :))

hadi öptüm seni..

AtolyeKedi dedi ki...

Tiyaki .)) farketmedim dur düzeltmeye çalışayım vallahi sen diye... Kusura bakma değişik bir yol denedim karıştırmışım söylemesen fark etmiycem canım kusura bakma lütfen. Bende öptüm

My Makeup Story dedi ki...

teşekkür ederim:))

AtolyeKedi dedi ki...

My Makeup Story, rica ederim canım.

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

AtolyeKedicim, canım arkadaşım öncelikle kusura bakma diyicem çünkü ben seni izliyorum sanıyordum ama değilmiş malesef :( Ben de hemen geldim sana canım. :))) Bu Mim'ini okuyunca ne kadar çok ortak özelliğimiz varmış dedim, mesela migren hapı :) daha da var yani... Güzelim tekrar kusura bakma canım, artık burdayım... Sevgiler...

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelin hobi dünyası,rica ederim. Hoş geldiniz çok iyi yaptınız. Ortak özelliğimiz olmasıda Ne güzelmiş, çok mutlu oldum. Görüşmek üzere