2 Nisan 2010 Cuma

Mim...Hemde En Lezizinden...

Ceciliacığım Mimlenmiş ve öyle güzel hazırlamışki resimleriyle açıklamalarıyla... Bende resimlerinde açıklamalarınında etkisiyle bir yorum yazdım ki böylece mimlenmiş oldum. Cecilianın muhteşem  resim ve anlatımıyla:
http://cecilianinmasali.blogspot.com/2010/03/leziz-bir-mim.html
 
Biz eşimle ne kadar faydasız yemek varsa yiyormuşuz meğer, ne yapayım seviyorum:

1. Kentuck Fried Chicken
2.Burger King
3Pizeria ( Meşrutiyet caddesinde)
4.Simit Cafeler,Simit Sarayları
5.Mado
6.Bolulu Hasan Usta
  dışarda yemek yemesemde mutlaka uğramak istediğim istasyon: Starbuks

 Ceciliacığım gecikme için özür dilerim  vallahi iki gündür nerde yemek yiyiyoruz diye düşündüm durdum. Meğer pekte yemiyormuşuz. Arkadaşlar varsa güzel öneriler, tavsiyeler bekliyorum. Yorum yazanlar mimlendi demektir, yorumlarınızı bekliyorum.

8 yorum:

cecilia dedi ki...

tatlımcım mimi yaptığın için öncelikle teşekkürler, hemen hemen hepimizin vazgeçemediği lezzetler aynı burda da belli cnm evde yemek en sağlıklısı, hijyeninden emin olduğun tek yer, ztn bizim beraber bi evimiz olamadığı için sevgiliyle dışarda yiyoruz, evlenelim de neler pişircem nelerrr :)

AtolyeKedi dedi ki...

Ceciliacığım, reca ederim canım, asıl ben teşekkür ederim.Evet evde yemek kesinlikle en sağlıklısı.İşşallah evlenirsinizde güzel yemekler pişirirsin canım.

DenDenAk dedi ki...

Pizzeria hala duruyor mu? Dersane dönemimden bugüne 20 yıldan fazla. 1 numara Ankara'dayken favorimdi. Özellikle Hot Wings. Tavuk yemiyordum oraya birgün girene kadar arkadaşların ısrarıyla, Tadım Pizzaya giderdim ve hala Türkiye'yi dolaşıyorum ve o pizzanın tadını hiçbir yerde bulamadım. Mado özellikle karadutlu dondurma. başka aklıma gelmiyor. Çok fast fooda gittim ama artık zararları konusunda bilinçliyim ve gitmem herhalde artık.

AtolyeKedi dedi ki...

DenDenAkçığım, yorum yazdığın için çok teşekkür ederim sende mimlendin şekerim. Evet hala duruyor çok hoş bir ortamı ve güzel yemekleri var. Ben özellikle pizzasına ve makarnasına bayılıyorum. Hot wings'ide bir daha ki gidişimde deneyeyim, merak ettim.Bende bilinçliyim ama vallahi kendime, mideme söz geçiremiyorum. Gerçi her gün yemiyorum canım haftada bir. Ama itiraf edeyim her gün yiyebilecek durumdayım .))

DenDenAk dedi ki...

çok fena oldu bu. Bizim burada gittiğimiz iki mekan var tekrar gidince resimlerle anlatacağım deyip beklemeye alayım o zaman.
Tuzakkk kaçın yazayım benden sonra yorum yazacaklara:)

AtolyeKedi dedi ki...

DenDenAkçığım,olsun kaç yer olduğu önemli değil. İstediğiniz, uygun olduğunuz zaman yayınlayın, merakla bekliyorum.

Tubyaa dedi ki...

sonunda döndüm ve bu mim için hazırlık yapıyorum. görüşmek üzere.

AtolyeKedi dedi ki...

Tubacığım, hoş geldin canım. Bekliyorum. Görüşürüz