8 Nisan 2010 Perşembe

Peçeteler Bahane Buluşmak Şahaneydi...

Çok güzel, bol sohbetli, bol gülmeli, bol kaynaşmalı bir gündü.Tanışmak diyemiyorum artık bu kaynaşmak oldu. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadık. Lolipu öğlen arası yemek molası demedi koştu geldi. Tiryaki, Sibel, ben ve benim için süpriz isim Evim Evim Güzel Evimde bizimleydi. Peçeteler ortaya saçıldı, içimiz eriyerek oda güzel buda güzel diyerek Peçete kardeşliği yaşandı.
İşte bu günkü ganimetler:
sohbet,muhabbet ve peçeteler...

Sibelciğimde bu güzel hediyeleri verdi bize, Canım buradan tekrar teşekkürler. Minik çaydanlığa ihtiyacım vardı, güzel mandalımıda kağıtlarımı tutturmak için kullanacağım.


18 yorum:

Tiryaki dedi ki...

evet çok doğru,tanışma değil kaynaşma oldu :))

AtolyeKedi dedi ki...

Tiryaliciğim, en yakın zamanda bir daha kaynaşalım canım.

Kamile dedi ki...

Cok guzel ya :( neguzel bı kaynasma olmus

Kamile dedi ki...

Cok guzel ya :( neguzel bı kaynasma olmus

Kamile dedi ki...

Cok guzel ya :( neguzel bı kaynasma olmus

AtolyeKedi dedi ki...

Kamile, evet öyle oldu geçekten

Kamile dedi ki...

Ay 3 defa gıtmıs msjım :) bıdahakı bulusmada ıns daha kalabalık olcaz

Kamile dedi ki...

Ay 3 defa gıtmıs msjım :) bıdahakı bulusmada ıns daha kalabalık olcaz

AtolyeKedi dedi ki...

Kamileciğim sorun değil. İşallah canım hep beraber ve daha kalabalık nice buluşmalara

Evim evim güzel evim dedi ki...

Kızlar harikasın valla. Bu ne hız! Fotoğraflar çekilmiş, eklenmiş, yorum bile yazılmış:))
Ben bu buluşmadan öğrendiğim şeyleri sıralamak istiyorum
Atölye Kedi: Ben asla peçetelere böyle zarf yapmayı düşünemez, ona uygun zarf arardım:)) Gerçekren çok zarif bir paketti. İçinde ne olduğunu bilmeme rağmen büyük bir heyacanla açtım. Teşekkürler.
Sibel: Harika hediyeler getirerek oda beni çok mutlu etti. Olay küçük keyfi büyüktü. Teşekkürler.
Tiryaki: Küçük bebeğim var demeden hem böyle hobilerle uğraştığı için hem de onunla birlikte oralara kadar geldiği için bence muhteşemdi. Gerçi aynı durum Sibel içinde geçerli:)) Teşekürler.
Lolipu: Bizi kaybedip, yüreğinin sesiyle koca Ankamall' da bizi bulup, çalışıyor olmasına rağmen,15 dakikalığınada olsa bizimle olduğu için. Teşekürler.
Bu arada çok uzun oldu ama duygularımı ancak ifade edebildim. Tüm kızların ne kadar sıcak, zarif ve doğal olduklarını da eklemek istiyorum. Gerçekten tanışma değil kaynaşma olduğuna katılıyorum. Hepinizi tanımaktan çok mutlu oldum. Tekrarlayalım mutlaka. Kıskananlar da çatlasın:))))

AtolyeKedi dedi ki...

Evim Evim Güzel Evim, ne güzel şeyler yazmışsın canım saol. Tekrarlayalım bencede

Tiryaki dedi ki...

çok mutlu oldum :)saol evim evim :)
benden de bi itiraf,ben uzun süre senin kim olduğunu anlayamadım,sormaya da utandım :))
sonra yaptığın işlerden anladım hihi.

buarada ben de hala şaşkınım.
lolipu o koca ankamall de eliyle koymuş gibi bizi nasıl buldun ve görünce hemen tanıdın :)
cidden yüreğinin sesiyle geldin sanki yanımıza.
süperdi..

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Arkadaşlar süpersiniz :)) evim güzel evim'e katılıyorum ne kadarçacuk resimleyip de yayınladınız helal olsun vallahi :) yorumlarınız da harika teşekkürler.

Ben de hepinize teşekkürler ederim kızlar, bir fikir attım sizlerde hayır demediniz, çok güzel bir kaynaşma oldu Atölyekedinin dediği gibi :) ellerine sağlık kedicim, cidden çok güzel bir peçete hediyesi oldu bizim için çok özenmişsin canım :) Tekrar görüşmek üzere diyorum ve sizleri kocaman öpüyorum :)

Evim evim güzel evim dedi ki...

aha ha ha...
İlahi tiryaki! çok tatlısın:))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

yerim ben o çaydanlığı.
hepiniz yazdınız ben kıskandım:) aranızda olabilmeyi çok isterdim.

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim, ben dün görüşebileceğim öyle güzel insanlarla birlikte oldum ki bir an önce diğer arkadaşlarımlada paylaşmak istedim. Onun içinde çabucak yayınladım.Rica ederim.En yakın zamanda bir daha görüşmek dileğiyle

Yetenek-sizin,kıskanma canım, bir dahaki sefere sende katılırsın. Çok uzak değiliz

AŞKIM & AŞKIM dedi ki...

hem hediyelerde hem peçetelerde en çok da muhabbette gözüm kaldı :))))

AtolyeKedi dedi ki...

Aşkım Aşkım, sorma en güzel kısmıda muhabbetti. Bir dahaki sefere sende gelirsin canım.