15 Nisan 2010 Perşembe

Seyahatlerde...

'Ojedanlık' adından da  anlaşılacağı gibi Derya Baykal icadı.Yaklaşık iki yıl önceydi: Programında bu mantıkta bir şey göstermişti. Sanırım kumaşla yapmışlardı net hatırlamıyorum. Tamda bizim Şehir dışına çıkacağımız bir zamandı ve benim elimde de o anda sadece polar vardı. Görür görmez hemen yapmıştım. Daha sonra düzeltir, süslerim demiştim.Amacım  o anlık işimi görmekti. Bir türlü değiştiremedim ama süslemediğimede memnun oldum, çünkü yıkama hastalığım olduğu için endişesiz makineye atabiliyorum.

Bu da benim uydurmam. Hiç bir şeyi atamadığım için sakız kutusunuda  ne yapsam diye çok düşündüm ama bulamamıştım.Sadece kapak kısmına peçete uyguladım.En sonunda ihtiyaçtan doğan uydurukçulukla aplikatör kutusuna dönüştü.

15 yorum:

şehnaz dedi ki...

ikiside süper ama ben kutuya bayıldım..çok iyi fikir..hatta cımbız ve tırnak maksıda konabilir....bunu denemk istiyrum ama teneke kutuya yuykal olarak peçete tutkalımı sürdün....sevgiler canım...ellerine sağlık...

AtolyeKedi dedi ki...

Şehnaz,evet cımbız ve tırnak makası aklıma gelmemişti iyi oldu. Teneke kutuya peçete tutkalı sürerek yapıştırdım. Ama tek kat peçete yeterli gelmedi bir kaç kat yapıştırmak zorunda kaldım. Çünkü yazıyı kapatamadım. Şimdi tırnak makası yada cımbız için yeniden yaparsam önce boyarım. Çok teşekkür ederim

Tiryaki dedi ki...

çantada böyle şeyler hayat kurtarıcı oluyor.
ben cok seviyorum.
ellerine sağlık kedicim

AtolyeKedi dedi ki...

Tiryakiciğim, bende çok seviyorum. Çok teşekkür ederim

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Ellerine sağlık kız ne de güzel şeyler icat ediyorsun,helal olsun sana :) Sevgiler.. Yarın görüşek üzere canım...

sibel dedi ki...

becer de bal ye demişler,çok güzel olmuşlar.sevgiler

NiLaY dedi ki...

süper yaratıcı olmuşlar, ellerine sağlık :) sevgiler..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

aynen bende snein gibi hiç bir şeyi atmıyorum ve her gün annem bana çığlık atıyor:) hepside güzel ve pratik

glsah dedi ki...

İkiside çok değişik olmuş.Ellerine sağlık..

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim ,çok teşekkür ederim canım.

Sibel, bu duyduğum en güzel iltifat . Çok teşekkür ederim.

Yetenek-sizin, :)) çok teşekkür ederim canım.

Glsah, çok teşekkür ederim

GÖNÜL dedi ki...

ikiside süper... bu metal sakız kutuları gerçekten çok kullanışlı bende toplu iğnelerimi bu kutularda saklıyordum ama böyle süslü daha şık....

AtolyeKedi dedi ki...

Gönül, çok teşekkür ederim.İğne kutusu fikride çok güzelmiş,ayrıca teşekkür ederim.Bu fikride değerlendirmek ve uygulamak isterim.

My Makeup Story dedi ki...

oje kılıfı çoook güzel proje aslında!

asortik dedi ki...

harikasınız. ojedanlığa da, aplikatör kutusuna da bayıldım:)) iyi günlerde kullanın.

AtolyeKedi dedi ki...

My Makeup Story, bencede canım. Senin yorumunuda beklerim. Kimbilir ne kadar güzel olur.

Asortik, rica ederim.Çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim