26 Nisan 2010 Pazartesi

Yalova alışverişleri 1


Bu fillerle ilgili planlarım var. Tabii önce zımparalamam lazım cilalamışlar çünkü, umarım düşündüğüm şeyi yapabilirim.  Milyoncudan aldım.



Bunlarıda milyoncudan aldım. Kendileriyle ilgili planlarım var. Bakalım  yapmak ne zamana  kısmet olacak.

Aslında kendileri dolap içleri için hazırlanmış örtüler ama ben başka bir şey yapıcam.


Bu tarz tişörtleri seviyorum. Yalovada pazarın olduğu sokakta bir dükkan var çok uygun güzel ve renk renk penyeler var. Bende 5 milyona aldım

Bunlarıda milyoncudan ve oje ile ruju Salı pazarı diye bir dükkandan aldım. Özellikle ruja çok sevindim. Çünkü evlenmeden çok önce milyoncudan aldığım bir rujdu ve hiçbiryerde bulamamıştım, öyle markalı falanda bir şey değil her yerde bulunsun. O zamanlar aldığım rujda aslında dibinde kalıp bozulmuştu ama atamamıştım, numarasını görüncede çok sevindim.

13 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

büyük bir merakla bekliyorum.

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Çok güzeller güle güle kullan arkadaşım. Hadi bakalım neler yapacaksın bunlarla görelim. Sevgiler canım...

asortik dedi ki...

iyi günlerde kullanın hepsini. bakalım düşündüklerinizden neler çıkacak ortaya, takipteyim:)) sevgiler...

Bucanni dedi ki...

Ohh canım kaldırmışsın Yalovayı :) özellikle tshirte bayıldım. Hepsini güle güle kullan. sevgiler...

Yeşim dedi ki...

Hoşgeldin tatlım ne güzel ciciler almışsın. Merakla bekliyorum yapacaklarını :) T-shirtle ojene bayıldım. Hepsini güle güle kullan :)

filiz dedi ki...

günaydın canım,yalovadan aldım demişsin yoksa yalovalı mısın?ben oralıyım ailem esenköyde oturuyor.bu sene tayinde de yalovayı isticez bakalım inşallah çıkar.umarım aldıklarınla çok güzel şeyler yaparsın.
sevgiler

cecilia dedi ki...

ojenin rengi harika cnm, güle güle kullan, yapacaklarını çok merak ediyorum, şimdiden kolay gelsinn :)

sibel dedi ki...

hadi bakalım kolay gelsin.sevgiler

aydilber dedi ki...

çok güzeller biz kadınlar ne çok severiz alışverişi... stres atmanın en iyi yolu..iyi günlerde kullan

AtolyeKedi dedi ki...

Yetenek-sizin, canım işallah güzel şeyler çıkar

Sibelciğim çok teşekkür ederim canım. İşallah güzel şeyler çıkar. Yavaş yavaş yapacağım artık...

Asortik, çok teşekkür ederim. Takipteyim deyince heyecanlandım, umarım düşündüğüm gibi olurlar

Bucanni, :)) biraz öyle oldu, daha pazardan aldıklarımı hazırlayacağım :))

Yeşimciğim, hoşbuldum. Çok teşekkür ederim.

AtolyeKedi dedi ki...

Filiz,Yalovalı değilim ama benim ikinci memleketimdir, yıllarca yaşadım,doyamadım.Ailelerimiz hala Yalovada yaşıyorlar, biz de gidiyoruz.Esenköyde çok güzel bir yer.İşşallah tayininiz çıkarda Yalovada çok rahat edersiniz. İşallah güzel şeyler yapabilirim, çok teşekkür ederim.

Cecilia,çook teşekkür ediyorum canım, işallah.

Sibel, çok teşekkür ederim.

Aydilber,kesinlikle katılıyorum. Çok teşekkür ederim, işallah.

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Atölye Kedi, süprizleri bekliyorum. Bizlere ne tür güzellikler yapacaksınız.
Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

AtolyeKedi dedi ki...

Sevgili Belgin, çok teşekkür ederim. İşallah güzel olurlar.Güzel dilekleriniz içinde ayrıca çok teşekkür ederim.