6 Nisan 2010 Salı

Yaşasın Peçete Kardeşliği...

Peçetelerimi hazırladım. Gönderilmesi gerekenler Postaya verildi.
Kibrit kutularının içine ne koysam diye çok düşündüm. Sonunda bulduk ve kızların kutularını ben,Erkeklerin kutularınıda eşim hazırladı. Süslerkende Anneciğimle süslemiştik.Kibrit kutuları kırılmasın, bozulmasın diye bu kutuyu süsleyip içine koydum.Mutlu Olalım Derneğine, yavrucuklara giden kutum.
Bu güzel peçetelerde Neduk'un gönderdikleri.... Kendisine buradan çoook teşekkür ediyorum.
Bu güzel peçetelerde Tiryaki Hobi' den geldi kendisine çook teşekkür ediyorum. Sarmış sarmalamış bide güzel bir kart hazırlamış, çok mutlu oldum.


Sevgili Peçete Kardeşliği Dotlarım, biz düşündük taşındık hepimiz Ankaradayız postayla göndereceğimize peçetelerimiz vesilesiyle buluşup, tanışıp, kaynaşıp beraber olalım dedik gelmek isteyenler buyursunlar.

Peçete kardeşleri:

11 yorum:

Tiryaki dedi ki...

ayy ben de sevindim şimdi görünce :)
bakalım ne ciciler yapıcaksın bunlardan,merakla bekliyorum.

yaşasın peçete kardeşliği :))

AtolyeKedi dedi ki...

Tiryakiciğim bir kaç planım oldu, işallah ilk fırsatta canım. Tekrar çook teşekkür ediyorum.

Yaşasın Peçete kardeşliği!! :)

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Aaa ne çabuk yahu, hemne de gönderilmişler bile :)))

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim, evet!!

DenDenAk dedi ki...

böyle birşey dönüp duruyor ne güzel

AtolyeKedi dedi ki...

DenDenAk, evet canım sende katıl istersen. Beğendiğin varsa peçetelerimden istediklerinden yollayabilrim

neduk dedi ki...

Sağ salim gelmişler. Gülegüle kullan. Sevgiler.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bana bütün peçetelerinizden yollayabilirsiniz:)) çünkü sizde ki peçeteleri görünce ben bayıldım resmen. Herkeste ne ganimetler varmış, bu vesileyle ortaya çıktı.

AtolyeKedi dedi ki...

Neduk, evet, çok teşekkür ederim.

Yetenek-Sizin mailleşelim tabiki yollarım. Evet ganimetlerimiz gerçekten canım :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

canımsın çok saol, nazik mailini aldım hemen msj atttım:) sende bana adres yazarsan sevinirim

AtolyeKedi dedi ki...

Yetenek-sizin,rica ederim canım, saol.Tabiki yazarım.