31 Mayıs 2010 Pazartesi

Ankara Buluşması

Cumartesi günü Sibel'in (Sibel'in hobi dünyası) organize etmiş olduğu Ankara buluşmasında bir araya gelip kaynaştık. Bol gülmeli, çok paylaşımlı bir kaynaşma oldu. Çok tatlı insanlarla bir araya gelmek ve ortak dilde konuşmak çok güzeldi. Devamını diliyorum. Sibelciğime teşekkürler ediyorum bu güzel organizasyonu hazırladığı için.

Ankara buluşmasına katılan arkadaşlarım:

Bizlerle kaynaşan Nazan hanım


Aşkım Aşkıma yani Öznura bizler için getirmiş olduğu güzel peçetelerden dolayı teşekkür ediyorum. Bulut gölgesi yani Tüline ve Sibel'in hobi dünyasına hazırlamış olduklar hediyeleri için çok teşekkür ediyorum. Ojeli Parmaklar yani Yeşimciğim de büyük bir incelikle buluşmaya katılan katılmayan tüm yavrucuklara cici hediyeler hazırlamıştı kendisinede teşekkürler ediyorum.

11 yorum:

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Canım ben sizlere teşekkürler ederim, çok eğlendim ve yeni blogger arkadaşlarla tanıştım çokg üzel bir gündü, devamını diliyorum...

Kbr-Bhdr dedi ki...

ne güzel bi buluşma olmuş. bloun vakit kaybndan başka bişi olmadıını düşünenler bi zahmet bakıp güzel arkadaşlıkları görsünler!


istanbula gel bide biz görüşelimm olmamıı:)

Chilek dedi ki...

Ben bu sefer katılamadım ama bir dahakine kesin orada olacağım:(

Tiryaki dedi ki...

çok güzeldi gerçekten..
en kısa zamanda yine toplanalım..
öptüm seni kedicim...

pride dedi ki...

Yaaaaaaaaaaaaaaa ben niye kaçırmışım bu buluşmayııı:( Çok üzüldüm çokkkk:(

Gizzy dedi ki...

ben gelemedim:(

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok güzel ve keyifli oluyor bu buluşmalar. tekrarları dileğile .
araban ve diğer ciciler çok güzel canım.
sevgiler

YETENEK-SİZİN dedi ki...

NE GÜZEL BİR BULUŞMA, ARANIZDA OLAMADIĞIM İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜM

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim gerçekten öyle, bende çok güzel bir gün geçirdim. Bende Devamını diliyorum canım.

Kbr-Bhdr, evet canım güzeldi gerçekten. Dur ben san bir mail atayım.

Chilek, bir dahakine mutlaka bekliyorum, çok memnun olurum.

Tiryakiciğim bencede canım en kısa zamanda tekrar görüşelim. Bende seni ve minik yavruyu öpüyorum.

Pride, canım sende bir dahakine gelirsin. En kısa zamanda tekrardan toplanacağız, bekleriz.

Gizzy, :( evet bir dahaki buluşmaya mutlaka bekliyoruz.

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim :)) işşallah.

Yetenek-sizin, bizde üzüldük canım. Hatta bir ara süpriz yapar mısın acaba diyede düşündük ve bu konuşmanın üzerine Sibelciğim seni aradı. Belki fırsatın olurda bir dahaki sefere sende gelirsin.

Yeşim dedi ki...

Tatlıımm seni tanıdığıma çok memnun oldum :) Çok güldürdüm seni di mi? En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere :)

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim bende seni tanıdığıma çok memnun oldum. Evet ama çok samimi ve doğal olduğun için güldüm. Görüşürüz canım en kısa zamanda...