6 Mayıs 2010 Perşembe

Beyaz Sepetimin Eskileri Yenileme Yarışması...

Beyaz Sepetimin Eskileri Yenileme Yarışması var.  Bende makyaj kutum ile bu gün ilk defa blog dünyasında bir yarışmaya katılıyorum.Ne olduğunu ve nasıl yaptığımı biraz anlatayım:
 Kendisi aslında eski bir gözlük kutusuydu.Atamadım. Önce soba boyası ile boyadım. Daha sonra elimde olan renkli boncuklarla süsledim. Uzun süre beklettiğim ve atmaya kıyamadığım bir aynam vardı onuda silikon yardımıyla kapağına yapıştırdım ve çantam için bir makyaj kutusu oluşturdum.
Bu kutuyu geçen ay yapmıştım ayrıntıları:





Yarışmaya Katılım ile ilgili ayrıntılı bilgi için:


9 yorum:

beyazsepetim dedi ki...

çokda şık olmuş taraklar kutular boncuklu maşallah elinize sağlık.27 nolu aday olarak yayındasınız.bol şanslar.yalnız nasıl yapıldığını anlatan yazınız kısa oldu yayına, eklemek isterseniz yorum da biraz anlatırsanız altına ekleyebilirim.
sevgiler.tekrar bol şanslar.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bol şans canım, hayırlı uğurlu olsun

AtolyeKedi dedi ki...

Beyaz Sepetim teşekkür ederim evet ilave yapayım yetersiz kalmış anlaşılmamış.

Yetenek-sizin çok teşekkür ederim canım

beyazsepetim dedi ki...

daha iyi oldu arkadaşım ekledim .bol şanslar.

AtolyeKedi dedi ki...

Beyaz Sepetim, çok teşekkür ediyorum hem uyardığınız hemde şans dilekleriniz için

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili AtölyeKedi, hayırlı olsun. Başarılar

Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

AtolyeKedi dedi ki...

Evimin İncileri Belgin, çok teşekkür ediyorum güzel dilekleriniz için

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Bol şans şekercim

AtolyeKedi dedi ki...

Edoşum çok teşekkür ederim