13 Mayıs 2010 Perşembe

Çook uzun sürdü...

Eşim almıştı bu güzel kutuları. Uzun zaman sonra boyamaya karar verdim. Çalışma odasına aldım boyamasıda bir o kadar uzuuuun sürdü. Çünkü çok fazla vakit ayıramadım ve her odaya girişimde bir kaç fırça attım.Bir daha bu çatlatmadan almamaya karar verdim, kilo ile satılan çatlatmalar bile çok güzel çatlıyor . (Suluhanda satılıyor minik kavanozda sadece 2 tlymiş.) Kendilerini yatak odamda kullanacağım için uygun renklere boyadım. Aslında oturup yapınca iki gün bile sürmezdi.

25 yorum:

Tiryaki dedi ki...

ama çook şık olmuş!

cecilia dedi ki...

çok güzel olmuş ya ne kadar büyük bilmiyorum sığarsa makyaj malzemelerini olmadı takılarını koyarsın, hemende fikir veriorumm he :) eline sağlık cnmm...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

oy ben bu minik çekmeceleri yerim:) özellikle soldaki yani daha çok bölmeli olan çok daha kullanışlı gibi geldi. İyi günlerde kullan, ellerine sağlık

Hilal dedi ki...

harşka olmuş ellerine sağlık bayıldım

Çilek dedi ki...

Olsun canım, benim bir yılda tamamladığım çok iş var:))) Kullanınca göreceksin, ne kadar işlevsel bir şey yaptığını. Ellerine sağlık, güle güle kullan şekercik (Nedense sana böyle diyesim geliyor:)))

SEVECEN dedi ki...

rengi çok güzel olmuş..

aydilber dedi ki...

benimde böyle bir takı kutum var çok kullanışlı oluyor...

AtolyeKedi dedi ki...

Tiryakicim, .ok teşekkür ederim.

Ceciliacım, çok teşekkür ederim canım. Malesef çok büyük değiller kendi yaptığım takılarımı koydum bu gün. Fikirler içinde teşekkür ederim şekerim.

Yetenek-sizin, çok teşekkür ederim canım.

Hilal, çok teşekkür ederim,çok mutlu oldum.

AtolyeKedi dedi ki...

Çilekçiğim, çok teşekkür ederim, içinden ne geliyorsa öyle söyle canım.Evet kullandıkça daha iyi anlayacağım.

Sevecen, çok teşekkür ederim.

Aydilber,ne güzel, güle güle kullanmaya devam edin.

annemineli dedi ki...

Geç olsunda güç olmasın,çok hoş olmuş ellerine sağlık.Sevgilerrrrrr..

AtolyeKedi dedi ki...

Annemineli, doğru çok teşekkür ederim.

Yeşim dedi ki...

Canım uzun sürmüş ama harika olmuş. Emeğine sağlık tatlım, güle güle kullan :)

glsah dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzeller..

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim, çok teşekkür ederim

Glsah, çok teşekkür ederim

Şehnaz dedi ki...

çok ama çok güzel olmuş...harika kutularmış..herşeyini koyabilirsin....ellerine sağlık tatlım....

neval dedi ki...

elinize sağlık,iyi günlerde kullanın

AtolyeKedi dedi ki...

Şehnaz, çok teşekkür ederim.

Neval, çok teşekkür ederim.

Bucanni dedi ki...

Canım çok şık olmuş, çok beğendim. Ayrıca ödülümüde aldım :) çok teşekkürler.

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Atölye kedi, çok şık olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Bu arada Ankara'yı özledim suluhan Çıkrıkçılar yokuşu oraları ne güzel yerler çok güzel yıllarım geçti Ankara da.

Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

AtolyeKedi dedi ki...

Bucanni, çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim. Rica ederim.

Evimin İncileri Belgin,çok teşekkür ederim. Buyrun gelin fırsatınız olursa, evet güzel yerler gerçekten.Çok teşekkür ederim

neduk dedi ki...

Daha doyurucu olur bu yavaş yavaş, sindire sindire yapılan işler. Nitekim çok hoş olmuşlar. Sevgiler.

CRESCENT dedi ki...

Uğrayamayalı yine çok güzel şeyler yapmışsın, bir çırpıda inceledim hepsini ellerine sağlık:)
Bu kutularda çok güzel olmuş, benimde bunlara benzer ikea'dan aldığım çekmeceli bir kutum var,bir kısmını boyayıp bir kısmını da ahşap desenli yapışkanlı folyo ile kaplamıştım.

GÖNÜL dedi ki...

sevgili atölye kedi çok şık bir çalışma olmuş ellerinize sağlık..

uysalanne dedi ki...

uzun sürmüş ama sonuç harika olmuş çok güzeller güle güle kullanın elinize sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Neduk, sanırım öyle oldu. Çok teşekkür ederim.

Crescent, çok teşekkür ederim.

Gönül,çok teşekkür ederim.

UysalAnne, çok teşekkür ederim.