29 Mayıs 2010 Cumartesi

Dün Belmek Sergisi açılışı...

Ve açılışta çektiğim fotoğraflardan...

11 yorum:

sergun dedi ki...

yine zafer çarşısı içine mi açtılar sergiyi? gezeyim ben de fırsat bulunca..

AtolyeKedi dedi ki...

Sergun, bu sergi Sokullu cad. deki Belmek kursunun olduğu yerde açıldı. 2 hafta sürecek, minibüs önünden geçiyor.

sergun dedi ki...

hmm teşekkürler :)

AtolyeKedi dedi ki...

Rica ederim.

MAYRI dedi ki...

Sergi güzelmiş. Takı yok muydu?
Paylaşımın için teşekkürler.
<:))

Tiryaki dedi ki...

of süper şeyler var..

kedicim bitiyor mu kursun?

AtolyeKedi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
AtolyeKedi dedi ki...

Tiryaki,evet öyle. Ahşap bitti. KPSSde haziran sonu bitçek işallah

AtolyeKedi dedi ki...

Mayri, evet güzeldi gerçekten. Takı yoktu malesef.Rica ederim.

Çilek dedi ki...

Senin sergi mi? Hani seninkiler? Sen nereye kayboldun bugün bakiim? Ne çok soru sordum:))

AtolyeKedi dedi ki...

Çilekçiğim, evet. Ben kendimin yaptıklarını bloguma koymadım. Eve getirince toplu çekerim diye düşündüm. Bu günde karışıklığa geldi ya kusura bakma kalkmam gerekti yola çıkınca aklıma geldi, diğer kızlar dışarı çıkmıştı diye ama geç oldu işte :( Lütfen kusura bakma