18 Mayıs 2010 Salı

Gözlüklere..

Minik plastik boncuklardan yapıldı.

15 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok güzel olmuş canım, benim telefon gözlük ve kendimi bile bir zincirle bağlamaya ihtiyacım var keza nereye gitsem mutlaka bişey unutuyorum:)

AtolyeKedi dedi ki...

Yetenek-sizin, :)) hiç sorma canım bende farksız değilim. Çok teşekkür ederim.

Şehnaz dedi ki...

TATLIM SÜPER OLMUŞ....HARİKA..ELLERİNE SAĞLIK...

AtolyeKedi dedi ki...

Şehnaz, çok teşekkür ederim.

CaNaN dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. anneme yapayım böyle bişey hoşuna gider. Sevgiler.

AtolyeKedi dedi ki...

Canan, çok teşekkür ederim.

neval dedi ki...

benimki gibi okuma gözlüğü herhalde elinize sağlık şık olmuş

AtolyeKedi dedi ki...

Neval,evet, çok teşekkür ederim

karabidikim dedi ki...

çok güzel canım ellerine sağlık

Çilek dedi ki...

Hiç boş durmaz mısın sen kedicik? İki arada bir derede illa birşeyler çıkarıyorsun. Bravo canım:))

GÖNÜL dedi ki...

çok güzel ellerinize sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Karabidikim, çok teşekkür ederim.

Çilekçiğim,çok teşekkür ederim. Duramıyorum ne yapayım küçükte olsa bir şeyler yapmak isteğim hiç bitmiyor. Hem rahatlıyorum, hemde bazı şeyleri unutuyorum.

Gönül, çok teşekkür ederim.

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Ellerine sağlık güzelim... çok şeker.

Kbr-Bhdr dedi ki...

çok güzel olmuş şekerim. teyzemin gözlüüüü ve znciri aylardır bnde yapılmaı beklio fikir olcak bu:)

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim, çok teşekkür ederim.

Kbr-Bhdr, çok teşekkür ederim şekerim, çok memnun oldum.