9 Mayıs 2010 Pazar

Kediden Minicik Bir Mesaj


BÜTÜN KADINLARIN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM...

6 yorum:

Kamile dedi ki...

Seninde canim kutlu olsun

Noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim(: Ben de sizin ve tüm annelerin anneler gününü kutlarım..sevgiyle kalın..
mutlu pazarlar..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım bir gün değil her gün kutlu olsun.

son çalışmaların süper sabunlara bayıldım. resim sever biri olarak çalışmanı çok beğendim ellerine sağlık öpüyorum

AtolyeKedi dedi ki...

Kamile, çok teşekkür ederim.

Noyumberry, rica ederim, asıl ben teşekkür ederim.

Örgü Çantam, kesinlikle katılıyorum.
Çok teşekkür ederim, bende sizi öpüyorum.

Yeşim dedi ki...

Canımmm teşekkür ederim. Senin de anneler günün kutlu olsun :) Bu anneler gününde ağladığım kadar daha önce hiç ağlamamıştım :,,( Hala da ağlıyorum. O kadar büyütüldü ki bu sene, annesi olmayanlar ya da evladı olmayanlar hiç düşünülmedi :( Tadını kaçırmayayım mutlu nice anneler günü yaşaman dileğiyle :)

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim,tadım zaten kaçık, bu günü korku ve huzursuzluk içinde geçirmiştim, bu dediğin durumuda tahmin ettiğim için. Bende çok abartılmasını hiiç istemiyorum. Lütfen ağlama kimse hassas değil ne yazıkki. Çook üzüldüm anlatamam