27 Mayıs 2010 Perşembe

Kedinin Alışverişi işte...

Tişörtüm ve küpelerim...

10 yorum:

Tuğba dedi ki...

pisicik ne güzel ama o balığın hepsini o yememiştir inşallah kendi boyu kadar.:-))

Yeşim dedi ki...

Tatlıımmm, güle güle kullan bayıldım. Nereden aldığını sorabilir miyim? Ben de istiyorum :S

gulseyhan dedi ki...

annen gule gule kullansın cok hoş olmus

AtolyeKedi dedi ki...

Tuğbacığım, bilmemki canım, bence o pisi o tiple ancak bu balığı yemeği hayal edebilir. Dediğin gibi balık kendisi kadar :)

Yeşimciğim, tişört waikiki, küpe Yalova Kipa alışveriş merkezinde Takıntım diye bir yerden.Çok teşekkür ederim.

Gulseyhan, çok teşekkür ederim

neval dedi ki...

iyi günlerde kullan ;hoşumuş

AtolyeKedi dedi ki...

Neval, çok teşekkür ederim.

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Güzelim o t-shitten ben de alacaktım sonradan bıraktım :D Alsaymışım kardeş kardeş giyerdik di mi? Güzel günlerde kullan canım...

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim hala geç değil, al istersen giyeriz :))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok beğendimmmmmmm. sağlıkla giy canım.

AtolyeKedi dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, çok teşekkür ederim :)