10 Mayıs 2010 Pazartesi

Sonunda Bitti...


18 yorum:

sibel dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık,iyi günlerde kullan.sevgiler

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Aaaaa ellerine sağlık çok şık ve güzel bir çanta olmuş harika canım... Güzel günlerde kullan...

Şehnaz dedi ki...

harika olmuş..bugünlerde bende bu modelden işlemeyi düşünüyordum...hele astarlanınca ne kadar temiz ve hoş görünüyor...ellerine sağlık canım....

banuca dedi ki...

Amanıııın, ne kadar şık, kullanışlı, zevkli, güzel.... Mutlulukla kullan canımcım...

AtolyeKedi dedi ki...

Sibel, çok teşekkür ederim.

Sibelciğim, çok teşekkür ederim.

Şehnaz,çok teşekkür ederim.

Banuca, çok teşekkür ederim.

Tiryaki dedi ki...

çok güzel olmuş kedcim ya,çok sevdim,bunun az daha büyüğünden acil benim de ihtiyacım var.
senin şu iplerden bi bakınayım bari :)
ellerine sağlık,güle güle kullan

neduk dedi ki...

Maşallah sana. Nasıl da düzgün ve güzel olmuş. Ellerine sağlık.

AtolyeKedi dedi ki...

Tiryaki, çok teşekkür ederim. Bak canım umarım bulursun, ben kızılaydan almıştım alt çarşılardan birinden.

Neduk, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

Bucanni dedi ki...

Canım ne güzel olmuş Ellerine sağlık

Yeşim dedi ki...

Canım benim çok şık olmuş ellerine sağlık :) Güle güle kullan tatlım.

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim, çok teşekkür ederim :)

Bucanni,çok teşekkür ederim.

GÖNÜL dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK .....

beyazsepetim dedi ki...

arkadaşm oylama başladı seni ve sana destek vermek isteyenleri bekliyorum http://beyazsepet.blogspot.com/
sevgiler

AtolyeKedi dedi ki...

Gönül, çok teşekkür ederim.

Beyaz Sepetim, teşekkür ederim

!♥ tuana ♥ ! dedi ki...

ben çok sevdim.Emekle yapılan herşeyin ayrı bir değeri vardır.Çok güzel olmuş.

AtolyeKedi dedi ki...

Tuana, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum

Kbr-Bhdr dedi ki...

basit dediiin bu muyduu?
süper olmuş yahuu cidden çanta manyaı biri olarak her türlü çantaı sevebilitem var ama buna bayıldıııım:)

AtolyeKedi dedi ki...

Kbr-Bhdr, çok teşekkür ederim canım. Yapılışı ve düz olmasından dolayı basit olduğunu söylemiştim.