14 Mayıs 2010 Cuma

Telefon Kılıfı

15 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

Hilal dedi ki...

ne kadar da hoş olmuş, ellerine sağlık atölyekedi

YETENEK-SİZİN dedi ki...

şirin şirin yapmışsın, süslemiş püslemişsin. ellerine sağlık

DenDenAk dedi ki...

renkler ne güzel olmuş. çıt çıt iyi fikirmiş

Şehnaz dedi ki...

canım süper olmuş..bak benide heveslendirdin şimdi...ellerine sağlık süper.....iyi günlerde kullan tatlım....

GÖNÜL dedi ki...

sevgili atölye kedi çok şık olmuş ellerinize sağlık

Çilek dedi ki...

Sevsinler senin telefon kılıfını:)) Ne tatlı olmuş. Güle güle kullan canım...

AtolyeKedi dedi ki...

Kbr-Bhdr,Hilal,Yetenek-sizin, DenDenAk, Şehnaz, Gönül, Çilek, çooook teşekkür ediyorum canım arkadaşlarım beğenmenize çok sevindim.

Tiryaki dedi ki...

hele cicekleriyle ayrı bi güzel olmuş.
çantada telefon aramaktan fenalık geliyor yoksa insana,kılıf en iyi çözüm :)

celebi74 dedi ki...

çok beyendimmmmmmmmm

ufuk dedi ki...

Sevgili meslektaşım sana tatlı bir armağanım var. Kabul edersen çok sevinirim.....

Yeşim dedi ki...

Çok cici olmuş canım benim ellerine sağlık :)

AtolyeKedi dedi ki...

Tiryaki, çok teşekkür ederim. Çantada teleefon aramaya son :))

Çelebi74, çok teşekkür ederim çok mutlu oldum.

Ufuk, çok teşekkür ederim bunu hak edecek ne yaptım acaba? İlk hediyem olacak çok teşekkür ederim tabiki seve seve.

Yeşim,çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Çok güzel olmuş canım, inş. güzel güzel haberler alırsın bu kılıfla, sevgiler...

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim, çok teşekkür ederim.