28 Mayıs 2010 Cuma

Yalançı Pizza

Aniden şehir dışına çıkmak gerekince evdeki ekmekleride doğru buzdolabına atmıştım, küflemesin  bozulmasın diye.

Ben yalancı pizza yaparken sıvı yağ katmıyorum. Ekmeğin üstüne gelişigüzel katı yağ sürüyorum.



Bir tabağın içine (Allah ne verdiyse :)) zevke ve damak tadına göre tabiki) malzemeler doğradım.


 

Ve malzemeyi ekmeklerin üzerine yerleştirdim,sonrada fırına sürdüm. Böylece ekmeklerimi bozulmadan değerlendirdim.

Fırından çıkmış hali için üzgünüm fotoğraflayamadım :)))

12 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

uvvv olsa da yeseeeek:)

AtolyeKedi dedi ki...

Kbr-Bhdr, gel şekerim bir daha yaparım.

celebi74 dedi ki...

ooo süperrrrr
ben hayal ettim fırından çıkmışlıklarını merak etmee..

AtolyeKedi dedi ki...

Çelebi74, çok teşekkür ederim, üzülüyodum fotoğrafını çekemedim diye...

Tiryaki dedi ki...

ben de çok severim ve yaparım.
ekmeğin kuruluğu gitsin diye ben domatesi rendeliyorum,diğer malzemeleri katıyorum,bi de yumurta ekliyorum.
en üste de rendelenmiş kaşar :)

ay bi de kahvaltımı yaptım ben :))
ellerinde sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Tiryakiciğim, ay sevilmezmi şekerim. Domatesle pişince her şekilde yumuşuyor zaten. Afiyet olsun :))

neduk dedi ki...

Hadi, hadi itiraf et:)) Yuttun değil mi fırından çıkar çıkmaz:)))

AtolyeKedi dedi ki...

Neduk, dersten çıkıp eve gelmiştim, hazırladım. Sonra eee kem küm hemde ne yutuştu valla :))

Yeşim dedi ki...

Olmuş tatlım :) pizza da süper görünüyor. Ellerine sağlık kuzumm, afiyet şeker olsun :)

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim canım benim teşekkür ederim. Olduğuna sevindim :)) öpüyorum güzel yanaklarından

napicaz be kamil dedi ki...

atolye kedi'ye has pizza çeşitleri (: ellerine sağlık..

AtolyeKedi dedi ki...

Kamil, aynen öyle vallahi.