4 Mayıs 2010 Salı

Yıllar yıllar önce...

Yıllar önce yaptığım çalışmalardan kaç yıl oldu hatırlamıyorum.O zamanlar daha da acemi idim ve cahil cesaretiyle bir çok şey yapmaya çalışıyordum (aslında hala acemiyim ve o cesaret hala var :))  Anneler günü için hazırladığımı hatırlıyorum. İki tane çeyiz kutusu hazırlamıştım. İçinde,ahşap anahtarlık, telefon süsü, makas kılıfı, şiş kutusu, iğnedenlik,gözlük ipi, tepsi, anahtarlık, telefon kılıfı, bardak altlığı , poşetlik, Tuvalet kağıdı peçeteliği vs... hazırlamıştım. En son Yalovaya gidişimde ortada gördüklerimi fotoğraflamıştım, şimdide paylaşıyorum.

12 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

özellikle 2.ciye bayıldım şekerim ellerine sağlık:)

AtolyeKedi dedi ki...

Kbr-Bhdr, çok teşekkür ederim şekerim

Şehnaz dedi ki...

ellerine sağlık canım..hepsi çok güzel...anılar canlanmıştır gözünde...öyle oluyor..yıllar önce yapılan birşeyi bulup çıkardığımızda hep o anı yaşıyoruz...sevgiler..

AtolyeKedi dedi ki...

Şehnazcığım, çok teşekkür ederim. Evet öyle oldu, en net olarakta o kutuları hazırlarken ne kadar heycanlandığımı hatırladım.

Yeşim dedi ki...

Canım ellerine sağlık, ne güzel yapmışsın :) kutulardaki kelebek ve kuş detayına bayıldım :)

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Ellerine sağlık güzelim, acemi işi falan değil gördüğüm kadarıyla...

Tuğba dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık. karar verdim bende başlıyorum Ahşap boyamaya. bakalım hayırlısı şimdide bunu taktım kafaya.
sevgiler.

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

Sibelciğim, çok teşekkür ederim, çok naziksin canım.

Tuğbacığım, çok teşekkür ediyorum, başla canım.

DenDenAk dedi ki...

ellerine sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

DenDenAk, çok teşekkür ederim.

Hilal dedi ki...

ellerine sağlık harika işler bunlar, sevgiler

AtolyeKedi dedi ki...

Hilal, çok teşekkür ederim