29 Haziran 2010 Salı

Kedi dili ve Çilek

 

6 yorum:

Tiryaki dedi ki...

Allah iyiliğini versin :))
kedi dili diyince pasta tarifi falan bekliyordum :D
bu arada o çileği sen mi yetiştiriyorsun?

turkuaz dedi ki...

Çok şeker,hasatınız bol olsun:))
sevgiler.

Yeşim dedi ki...

Tatlım çileği anladım da bu tedi senin mi? Çok güzelmiş yerim onu da dilini de :)

neduk dedi ki...

Gel, gel. Sen de anneciğin dilini gör. Ben de tam dün anneciğin dilini çekmiştim:))

Kbr-Bhdr dedi ki...

çilek mi yetiştiriosuuun? çok güzel oluo meyvasını almak:)

AtolyeKedi dedi ki...

Tiryakiciğim, gecenin bir vakti post yazızınca başlıklarda böyle değişik olabiliyor. Eşim almış geçen hafta sonu ekti, artık ortaklaşa yetiştircez :))

Turkuaz, çok teşekkür ederim, amin.

Yeşimciğim kedi benim değil. Malum dükkanlarda satılan cicilerden, ismini sevmiyorum o dükkanların. Eşim ve ben kendisiyle biraz oynamıştık ve onun yanında kaldığımız süre içinde o minicik pembecik dili hep dışardaydı.

Neduk, denk gelmiş demekki. Gelicem birazdan :)

Kbr-Bhdr, evet canımcım yeni dikti eşim. Eminim güzeldir canım.