9 Haziran 2010 Çarşamba

Kuzenimin Artık Giymek İstemediği Eteğiydi....

En son Yalovaya gittiğimde Annemle dolabını karıştırırken bulduk. Annem: giyer misin? dedi.
Ben: giyerim ama böyle değil dedim. Eteği üstüme geçirdim  ama etek olarak değil elbise olarak. Annem başına geleceği bildiği için önce olmaz falan dedi ama sonunda dayanamadı.Tabii Annemin korktuğu başına geldi,değiştirip tüzeltmesini  Anneciğim  yaptı sağ olsun.Ellerine sağlık. Ben eve geldikten sonra bitirmiş. Fotoğrafınıda yeni çekip gönderdi. Böylece Kuzenimin eteği benim yazlık elbisem oldu.  Şekerim!! çok teşekkür ederim.

24 yorum:

Noyumberry dedi ki...

çok şık olmuş:)annenizin ellerine sağlık...etek değerlenmiş oldu:)
sevgiler..

neduk dedi ki...

OOO, çok da güzel olmuş. Üzerinde görseydik:))

Tiryaki dedi ki...

kuzenin pişman mı olacak yoksa görünce :))
güle güle giy canım..

AtolyeKedi dedi ki...

Noyumberry, çok teşekkür ederim.

Neduk, çok teşekkür ederim. Elbisem şu an Yalovada, fotoğrafıda Yalovadan geldi :))

Tiryaki, bilemiyorum artık :)) çok teşekkür ederim canım.

neval dedi ki...

dolap bekçisi olacakken değerlendi ne güzel

Tuğba dedi ki...

yaratıcılık sınır tanımaz, güle güle kullan.

glsah dedi ki...

Annenin ellerine sağlık..Güle güle kullan..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok beğendim anneciğinin ellerine sağlık sevgiler canım

AtolyeKedi dedi ki...

Neval, evet gerçekten öyle oldu.

Tuğba, çok teşekkür ederim.

Glsah, çok teşekkür ederim.

Örgü Çantam,beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ederim.

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Ellerinize sağlık güzelim çok hoş olmuş, ama kuzenin adına üzüldüm :D

YETENEK-SİZİN dedi ki...

olmuş sana elbise, ii günlerde kullan ellerine sağlık

Hilal dedi ki...

bakan göz olmak lazım ki görebilmeli o etekteki elbise potansiyeli:) güle güle giy

karabidikim dedi ki...

çok güzel olmuş senin fikrine annenin ellerine sağlık arkadaşım

mamila dedi ki...

Annenizin eline sağlık,sağlıkla giyin,çok hoş olmuş sevgiler.

sibel dedi ki...

ne hoş olmuş mutlulukla giy.sevgiler

fuska dedi ki...

dahice :)

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim, çok teşekkür ederim canım. vallahi kuzenim adına bende çok üzüldüm :))

Yetenek-sizin çok teşekkür ederim canım.

Hilal çok teşekkür ederim :)

Karabidikçiğim, çok teşekkür ederim.

Mamila, çok teşekkür ederim.

Sibel, çok teşekkür ederim, işallah.

Fuska, çok teşekkür ederim :)

Bucanni dedi ki...

Canım kuzenin pişman olmuştur harika olmuş, annenin ellerine sağlık.

GÖNÜL dedi ki...

çok şık bir etekmiş daha da şık bir elbise olmuş güzel günlerde kullanın sevgiler

AtolyeKedi dedi ki...

Bucanni, bencede :) çok teşekkür ederim.

Gönül, çok teşekkür ederim.

tülin dedi ki...

Böyle marifetli kediciğe,böyle becerikli anne.
İkinizide tebrik ediyorum valla.
Kuzeni de kim teselli eder artık,bilemem.

AtolyeKedi dedi ki...

Tülin, çok teşekkür ederim(z) bende bilemiyorum :))

Yeşim dedi ki...

Çok şık bir elbise olmuş :) kuzenin pişman olmuştur kesin ;) güzel günlerde giy canım annenin de ellerine sağlık.

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim evet olmuş ama artık şansına küssün :)) çok teşekkür ederim canım