20 Haziran 2010 Pazar

MİM

 Sevgili Fuska'nın Atölyesi , Gönülün Dünyası ve Ruşen beni mimlemiş çok teşekkür ediyorum.



Mimin konusu kelimeleri okuduğunuzda ilk aklınıza gelen düşüncelerin neler olduğu ile ilgili...

1.Felsefem: Hayat boş boş oturacak kadar kısa değil, işe yaramalı bir şeyler yapmalı...

2.Hayat: Bazen güzel bazen zor bir yol.

3.Çocukluk: saflık

4.Güneş: Migrenimin düşmanı

5.Gözler:  herşey anlaşılır :)

6.Yıldızlar: aman kaymasın

7.Güzellik: hayranım

8.Sevgi: sıcaklık

9.Aşk: Hayatın anlamı

10.Müzik: ayrı bir dünyaya dalmak

11.Dost: paylaşmak, güven

12. Para.: gözü kör olsun

13. Zaman: tutamadığım

14.Erkekler: Kocacım, Kardaşım, Babacım

15.Savaş: Allahım göstermesin

16. Ağlamak: kızım

17.Deniz: özgürlük

18.Hayal: olmazsa olmaz



Benim mimlediğim arkadaşlarım:


7 yorum:

fuska dedi ki...

okumak çok keyifliydi. bi de adımı tam yazaydın iyiydi :)) FUSKA :))

AtolyeKedi dedi ki...

Ay çok özür diliyorum ve hemen düzeltiyorum.

Yeşim dedi ki...

Kuzum en kısa zamanda yanıtlayacağım :)

karabidikim dedi ki...

Güzel bir mim gerçekten.Okuması çok zevkli oluyor

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim, ne zaman uygun olursan canım.

Karabidikim, evet, bende çok severim mim okumasını.

cecilia dedi ki...

güzel bi mim, en kısa zamanda yapıcam bu mimi cnm çok teşekkürler :)

AtolyeKedi dedi ki...

Cecilia, rica ederim, ne zaman uygunsan o zaman yap canım.