7 Haziran 2010 Pazartesi

Pazar günü Eskişehir gezisi

Pazar günü Eskişehiri gezdik her ne kadar yağmur yağıp engel olmaya kalksada hiiç dinlemedik.
İlk fotoğrafta Odunpazarının çok güzel evlerinden biri...
İkinci fotoğrafta Atlıhan El Sanatlar Çarşısından... Yapı olarak Ankaradaki Suluhan'a benziyor. Burada da Lüle taşlarından çok güzel ürünler satılıyor.





Kurşunlu Külliyesi bahçesinde bir arkadaşımla karşılaştıkta.... Hemen fotoğrafını çekiverdim.









Porsukta yağmurda tekne turu....





Eskişehir'e deniz gelmiş....Kent Park'ın tenha kısmından iki fotoğraf 

Eskişehir çok güzel ve yaşanacak bir şehir bence. Gezmesi bir günede sığmaz... Gidilip görülmesi gereken bir yer, şiddetle tavsiye ederim.





15 yorum:

banuca dedi ki...

1996-97 yıllarında Eskişehire iş dolayısıyla gitmiştim, o zamanlar berbattı, ama tv de gördüm, şimdi muhteşem ve çok şirin, Avrupadaki küçük kasabaların şirinliği ve temizliği var. Elleri değenleri kutluyorum:)

AtolyeKedi dedi ki...

Sevgili Banuca şu anda o kadar güzel bir şehir ki anlatamam. Hem temiz, hem düzenli. Gezilecekte o kadar çok yeri varki. Hayran kaldım.

saynur dedi ki...

manzaralar muhteşem görünüyor tatlım bizleride oraları gezdirdiğin için teşekkürler canım

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

oldukça uzun zaman oldu eskişehire gitmeyeli değişikliller mükemmel. Şehri hergeçen gün bir adım ileriye taşıyanlara bravo diyorum.
teşekkürler canım.

AtolyeKedi dedi ki...

Saynur, evet gerçekten öyle, manzaralar yakından daha da güzel. Rica ederim.

Örgü Çantam, kesinlikle katılıyorum, emek verilmiş, çalışılmış bir yer olduğu belli. Çalışanlar sağ olsun. Rica ederim.

A-H dedi ki...

Eskisehir cok iyi bir belediye baskanina sahip, cok buyuk farkliliklar yaratti eskisehirde. Ne yazikki bana da bir kismet olmadi gidip gezmek doyasiya, umarim gezerim ilerleyen zamanlarda.

Gizzy dedi ki...

ben de en kısa zamanda gidip gezmek istiyorum eskişehiri:)

filiz dedi ki...

kedicik,eşim eskişehirli olunca ben de eskişehire sık sık gider oldum.gerçekten de harika bir şehir.anadolunun ortasında tıpkı bir avrupa kenti gibi,gezmeye de doyulmaz..belediyesi süper çalışıyor,her fittiğimizde bir sürü yenilik görüyoruz..yaz gelsin de biz de gidelim artık...sevgiler..

AtolyeKedi dedi ki...

A-H, kesinlikle katılıyorum Belediye başkanı çok iyi çalışıyor. Umarım fırsat ve imkanlarınız uyarda gezersiniz.

Gizzy, mutlaka gez bencede :))

Filiz, evet gerçekten sürekli gelişim ve değişim içinde hep güzelliklere doğru ilerliyor Eskişehir. Ne güzel ki Belediye her yerin hakkını vermek daha iyi olmak için sürekli çalışıyor.

neval dedi ki...

sadece çarşısını görmüştüm pek cezbetmemişti

tülin dedi ki...

Bir ABY gezisimi yapsak Eskişehir'e kedicik?

AtolyeKedi dedi ki...

Tülin vallahi fikir çok güzel. Neden olmasın

beyazsepetim dedi ki...

aaaah memleketim.ben ayrıldıktan sonra pek güzelleştirmişler.okul yıllarında gezcek biyer bulamazdık bana nispet sanki her sene birçok değişik yerler açılır olmuş.nedense beğenmenizden gurur duydum bir esk li olarak.sevgiler

tülin dedi ki...

Evet,sabah git -akşam gel.
Eşim zaten ''seni hızlı trenle biyerlere yollayım .''deyip duruyor ;))

AtolyeKedi dedi ki...

Beyazsepetim, rica ederim. Beğenilmeyecek bir yer değil, çok güzel. Sürekli güzelleşen gelişen bir şehir, yaşayanlar gerçekten çok şanslılar. Sizinde memleketiniz olduğu için çok şanslısınız.


Tülin, :)) ne güzel düşünmüş eşiniz. çok kısa sürede gidiliyor hızlı trenle...