26 Haziran 2010 Cumartesi

Şekerliğime küçük değişiklikler

Kullandığım malzemeler:
1. Yaldız
2.Sünger
3. Boyutlu boncuk boya (yaldız)

Küçük bir değişiklik yapmak istemiştim. Kapak kısmını sünger yardımıyla boyadım. Kabartma kısımlarınıda boyutlu boncuk boya ile üzerinden geçip belirginleştirmeye çalıştım. Şekerlik kısmındaki yani alt kısmındaki noktalarıda yine boyutlu boncuk boya ile yaptım. Kullandığım yaldız boyada boyutlu boncuk boyada akrilik boyalardır. Daha önce yaptığım çalışmalarımdan

22 yorum:

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Ellerine sağlık şekerim :D Bu arada benim de en kısa zamanda boyutlu boyaya ihtiyacım olduğunu sayende öğrendim canım :D Merci :D

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim, çok teşekkür ederim. Bir ara hobi alışverişine çıkarız birlikte istersen. Ben bir zincirlerimi kırayımda...Çok teşekkür ederim herşey için.

DenDenAk dedi ki...

bu şekerlikten eskiden benimde vardı eşim kapağına sinir oldu nedense ve kazayla (!) kırdı
ellerine sağlık

Kbr-Bhdr dedi ki...

ellerine emeklerine sağlık balım

neval dedi ki...

küçük bir dokunuşla değişim süper
aynısından var bak şimdi yapasım geldi

SARI MELEK dedi ki...

bu şekerlikten annemde de var. hemde iki tane. onları da böyle yapasım geldi şimdi. annemden de yeni geldim. neden daha önce demedin ayol:) şimdi bir dahaki gitmeyi bekliycem:) ellerine sağlık...

neduk dedi ki...

Bak baak..! Az kirli çıkı değilmişsin kedicik. Neden sakladın bakiim bunları bizden? Ara etrafı, vardır daha görmediğimiz marifetlerin:)))Sevgiler.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık aynı şekerlikten bende de var . iyi düşünmüşsün süper olmuş canım. sevgiler

Magia da Inês dedi ki...

♥♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha...
Seu trabalho está muito lindo e criativo.♥
Você é muito talentosa!♥
Seu cantinho está encantador e acolhedor... parabéns!!!
♥Ótimo fim de semana!
Itabira♥♥
♥♥ Brasil

AtolyeKedi dedi ki...

DenDenAk, kaza değil kaza süsü verilmiş bir komplo olduğu besbelli :) Çok teşekkür ederim.

Kbr-Bhdr, çok teşekkür ederim canım

Neval çok teşekkür ederim :)

Sarı Melek, çok teşekkür ederim.

Neduk, saklamadım aslında, bir şeyler yapabildiğim zamanlarda bu boyama işleri birini boyayınca diğerini beklemek gerektiği için aynı anda bir kaç şey yapabiliyordum. Şimdi de hiç bir şey yapamadığım için daha önce yaptıklarımı yayınlıyorum.

AtolyeKedi dedi ki...

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim.

Magia da İnes, ola
Muito obrigado. Fiquei muito satisfeito com sua visita. Estou contente por você gostar do que faço. São sempre bem vindas, eu estou voltando para visitá-lo. Seu carinho

GÖNÜL dedi ki...

süper bir değişim ne de güzel olmuş

AtolyeKedi dedi ki...

Gönül, çok teşekkür ederim canım.

tülin dedi ki...

BU KADAR ŞIKLIK KATILABİLİR,AFERİN KEDİCİK.

tülin dedi ki...

BENZER BİR ÇALIŞMAYI BEN DE DÜN YAPTIM.
LOGONUN ÜZERİNE ARKASI YAPIŞKANLI KEÇE ÇİÇEK,YAPRAK KONDURDUM.
BİR DİĞER ÇANTAYA DA KALPLER..
NASIL HOŞ BİR DUYGU.

AtolyeKedi dedi ki...

Tülin, çok teşekkür ederim. Evet insan çok büyük keyif alıyor. Yayınladın mı yaptığını dur bir gelip bakayım. Ne güzel olmuştur kimbilir.

Tuğba dedi ki...

altın kaplamalı şekerlik olmuş...

AtolyeKedi dedi ki...

Tuğba, evet öyle oldu

Tiryaki dedi ki...

aa bende de vardı galiba bu şekerlikten,ya da annemde.
nerden aklına gelir bilmem,hoş olmuş:)

Yeşim dedi ki...

Çok cici olmuş tatlım ellerine sağlık :)

AtolyeKedi dedi ki...

Tiryakim çok teşekkür ederim vardır mutlaka bir ara çok satılıyordu. Çok düzdü, bende bilmiyorum bazen bir şeylere bir şekilde gözümü dikiyorum böyle durmamalı diye... Sonrada uyduruyorum işte bir şeyler yapıyorum.

Yeşimciğim çok teşekkür ederim canım.

tuğçe cındık dedi ki...

Ne güzel camlar bunlar böyle hayat vermişssin resmen :)