3 Haziran 2010 Perşembe

Tutaç' ım

Artık iplerden yaptığım tutacım

18 yorum:

Tiryaki dedi ki...

insan kullanmaya kıyamaz,çok güzel olmuş!
ben de dikicem bi tane inş :))

Çilek dedi ki...

Senin hızına yetişemiyorum!!! Kaç tane şey yapıp eklemişsin, harikasın:))

*kelebek*-* dedi ki...

çift katlı mı ?*çok şık tutaçlar olmuş ..

neduk dedi ki...

Sen çok beceriklisin çoook...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ellerine sağlık canım şahane olmuş

AŞKIM & AŞKIM dedi ki...

çok güzel olmuş kedicim ellerine emeğine sağlık :)

neval dedi ki...

ne kadar zevkli eşyalar üretiyorsunuz

Meraklı beti dedi ki...

canım ödül için teşekkürler tekrar anca yayınlayabildim):)

Kbr-Bhdr dedi ki...

marifetlii kuşuuum ellerine sağlık:)

Şehnaz dedi ki...

ellerine sağlık..çok şirin olmuş..

AtolyeKedi dedi ki...

Tiryakiciğim, bazen kıyamıyorum zaten :)) çok teşekkür ederim.

Çilekçiğim, çok teşekkür ederim. Kendi çapımda bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte.


Kelebek, evet çift katlı ördüm. Çok teşekkür ederim.

Neduk, çok teşekkür ederim, sizden bunları duymak çok güzel.

AtolyeKedi dedi ki...

Yetenek-sizin çok teşekkür ederim canım.

Aşkım&Aşkım, çok teşekkür ederim canım.

Neval, çok teşekkür ederim çok mutlu oldum.

Meraklı Beticiğim, sorun değil canım, yavru ceylan iyi olsunda gerisi geç olsada olur.

Kbr-Bhdr, çok teşekkür ederim canım benim.

Şehnaz, çok teşekkür ederim.

GÖNÜL dedi ki...

çok güzel ellerinize sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Gönül, çok teşekkür ederim canım.

saynur dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık.

AtolyeKedi dedi ki...

Saynur, çok teşekkürler

Yeşim dedi ki...

Tatlim ne ara yapiyorsun bu kadar cok seyi masallah sana :) hizina yetisemiyorum :)

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim, işte fırsat buldukça genelde akşam tv izlerken yapıyorum.