2 Haziran 2010 Çarşamba

Üç Boncuk

Yalovaya son gidişimde boncukçuya girdim ve önce yuvarlak olan boncuğu gördüm, bayıldım. Hemen alıp parmağıma denedim.Zaten yüzük yapabileceğim böyle bir boncuk arıyordum.Buna uygun birde küpe yapayım dedim aynı renk boncuğun farklı şeklini daha çok yakıştırdım küpe için.Üç boncukla kullanabileceğim küçük bir takım oluşturdum. Aslında bu deseni tercih etmem ama hoşuma gitti belki renginden dolayı bilemiyorum. Rengide çok güzel ama fotoğrafta çok belli değil.

17 yorum:

beyazsepetim dedi ki...

valla 3 boncuk deyip geçme bence çok güzel bir takım olmuş.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok güzel olmuş canım, bak böyle yüüzk yapma fikrini iiki öğrettin bana:))

Yeşim dedi ki...

Çok güzel tatlım güle güle kullan. Marifetli kuzum benim :)

neval dedi ki...

iyi günlerde kullanın pembişler güzel olmuş

AtolyeKedi dedi ki...

Beyaz Sepetim, çok teşekkür ederim.

Yetenek-Sizin, çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum :)

Yeşim çok teşekkür ederim canım :)

Neval,çok teşekkür ederim.

aydilber dedi ki...

çok güzel canım iyi günlerde kullan ..tam yazlık olmuş

Birileri anlatsın dedi ki...

Güle güle kullan canım.Yaptığın küpelerin kahve tonlarının aynısı bende de var, alerji yapıyor diye pek kullanamıyorum ama.

Meraklı beti dedi ki...

ben yokken nelerde yapmışsın gezdim şöyle bi,bence bu üçlü çok güzel olmuş öyle deme bayılırım böyle desene sürekli tak bence sevgiler çok öptüm

AtolyeKedi dedi ki...

Aydilber, çok teşekkür ederim.

Birileri anlatsın, çok teşekkür ederim.Alerji yapması çok kötü. Peki küpe halkasına şeffaf oje sürmeyi denedin mi? Benimde alerjisi olan bir arkadaşım vardı şeffaf oje sürer küpeleri öyle takardı, onda işe yarıyordu.

Meraklı Beti çok teşekkür ederim, tamam takıcam. Bende çok öptüm.

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Çok güzeller canım ellerne sağlık hem o balıklı t-shirt ile kullanabilirsin canım...

aysece dedi ki...

Valla renginide, tipinide çok beğendim. İyi günlerde, sağlıkla kullan inşallah. Sevgiler....

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim, çok teşekkür ederim. Bak aklıma gelmemişti balıklı tişört olur vallahi.

Ayşece, çok teşekkür ederim Ayşeciğim. Beğenmene çok sevindim.

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim, çok teşekkür ederim. Bak aklıma gelmemişti balıklı tişört olur vallahi.

Ayşece, çok teşekkür ederim Ayşeciğim. Beğenmene çok sevindim.

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim, çok teşekkür ederim. Bak aklıma gelmemişti balıklı tişört olur vallahi.

Ayşece, çok teşekkür ederim Ayşeciğim. Beğenmene çok sevindim.

AtolyeKedi dedi ki...

Vallahi ben bir kere yazdım neden üç kere çıktı anlamadım

Aylin dedi ki...

Çok güzel 3lü olmuş uyumlu değişik bir model elinize sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Aylin, çok teşekkür ederim.