21 Temmuz 2010 Çarşamba

Anahtarlıktan Mobil...

Aslında bitmesine çok az kaldı. Sadece ipleri kıvrılıp dikilecek ama daha acil işlerle uğraşacağım için bir süre daha bekleyecek.






Kendisi çanta sapı ve ben alalı uzun süre oldu.






Tutkal yardımıyla turkuaz renkli kurdeleyi üzerine yapıştırarak sardım.En son ucunu diktim.





Bu kısmınıda dengede duracak şekilde ayarladım ve diktim.





Bu anahtarlıkların bir kısmı elimdeydi. İçlerinde zinciri kopan yada kocaman olduğu için küçük çantalarıma sığmayan vs. olanlar vardı. Tavşancıkları da yeni aldım. Sırf bu mobili yapabilmek için ve kıştan beri bekliyorlar.







Buda tek işlemi olan iplerinin dikilmesi kalmış hali. Ama daha acil işlerim var onlarla uğraşacağım için bir süre daha bekleyecekler.

10 yorum:

turkuaz dedi ki...

Ne güzel olmuş cnm eline saglık...

neval dedi ki...

nekka kolay ve şık

celebi74 dedi ki...

güzel olmuş şekerim.. ipleri görmedim bile ben :)

AtolyeKedi dedi ki...

Turkuaz, çok teşekkür ederim.

Neval, çok teşekkür ederim :)

Çelebi74, ay çok teşekkür ederim hem yorumun hem anlayışın için.

Sibel'in hobi dünyası . . . dedi ki...

Ellerine sağlık güzelim çok hoş olmuş ama bunu görünce aklıma hemen bebek mi geliyor acaba dedim :D Bebek yatağı süsü gibi olmuş, oyuncaklı ve süslü :D Bu arada acil işlerin neymiş bakalım? :D Görüşürüz canım sevgiler...

AtolyeKedi dedi ki...

Çok teşekkür ederim Sibelcim. Evet bebek yatağı süsü gibi yapmak istediğim projelerimden biriydi. Yapıldı ve kenara yani çeyizime kondu :)) Aslında bu mobil süsten çok zeka geliştirici olduğu için bebek başlarına konulması çok önemli hatta bir kaç çeşit olması ve zaman zaman değiştirilmesi çok faydalı oluyor. Acil işlerim tatil hazırlıklarım, bir taraftan evle ilgili işler bir taraftanda tatil hazırlıkları koştura koştura iş yapıyorum bu hafta. Görüşürüz canım bendende sevgiler

Yeşim dedi ki...

Canım benim fikrine sağlık. Çok cici olmuş :) öperim...

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim, çok teşekkür ederim canım bende seni öperim.

Meraklı beti dedi ki...

ben bunu benim oğlaka alayım ablası:)))eline sağlık canım

AtolyeKedi dedi ki...

Meraklı Beti çok teşekkür ederim. Ablası küçük yavrucuğada yapar ne olacak