23 Temmuz 2010 Cuma

Küçük bir ekleme ile değişen tişörtüm

Bu tişörtü çok seviyorum ama mutlaka içine ikinci  askılı birşey daha giymem gerekiyordu ve sürekli dikkat etmem gerekiyordu. Bende beyaz bir kumaş parçasını diktim, rahat edeceğimi umarak...






 
Bu da son ve giyilmeye hazır hali.





Sol taraftaki kolyeyi Çanakkale gezisinde almıştık, çok seviyordum ama derisiyle ilgili problemim vardı. Bende uzun bir derinin ucuna takmayı tercih ettim, bazı giysilerimle uygun olsun istedim.Sağ taraftaki daha önce yaptığım kolye ucunuda kullanmaya hazırladım. Kolyelerim de tamir edildi böylece.





Tamir edilen kolyelere kuş bakışı...

14 yorum:

Meraklı beti dedi ki...

akıllıca olmuş canım,eline sağlık,benimde bekleyen ve birtürlü başına geçemediğim tişört projelerim var ama sıcaktanmıdır nedir bi boşladım bu ara kendimi sorma:)))

AtolyeKedi dedi ki...

Meraklı Betim, çok teşekkür ederim canım. Sayende, yani daha önce yayınladığın tişört, buluz modellerini göre göre bende projeler ürettim tabi kedice ve gayet özgün :)) Bende bir türlü başlayamadım ama malzeme alışverişimden sora başlamayı planlıyorum. Evet sıcak çok etkiliyor zaten, insanın canı bir şey yapmak istemiyor. Bende bir işe ara verincede biraz hevesimin kaçma durumuda oluyor. Kimbilir ne güzel işler çıkacak merakla bekliyorum Beticim ha gayret

Kbr-Bhdr dedi ki...

çok güzel olmuş şekerim yahuuu:)

Kbr-Bhdr dedi ki...

insan becerikli oluncaa oluo böle şelerr:)
marifetli hatunum bnmmmm

AtolyeKedi dedi ki...

Kbr-Bhdr, çok teşekkür ederim kuzum :)

melike dedi ki...

Bak ne güzel daha kullanılır hale getirmişsin, harika bir t-shirt çıkmış ortaya.Kolyeler de çok güzel.

yurdagül dedi ki...

çokk güzel olmuş emeklerine sağlık

BAHAR dedi ki...

çok güzel olmuş, güle güle giy canım

mirayet dedi ki...

oh oh güle güle rahat bir şeklide giyinin t-shirtinizi iyi günlerde. Ellerinize sağlık :)

style m dedi ki...

cok iyi fikir orjinal duruyor bence .

cecilia dedi ki...

yaptığın kolye çok orjinal duruyor cnm, badi fikrin de harika cnm eline emeğine sağlık ;)

AtolyeKedi dedi ki...

Melike, çok teşekkür ederim.

Yurdagül, çok teşekkür ederim.

Bahar, çok teşekkür ederim.

Mirayet, çok teşekkür ederim.

Style m, çok teşekkür ederim.

Cecilia, çok teşekkür ederim canım.

minik dedi ki...

kolye çok şık olmuş,t-shirt fikri de güzel,ellerinize sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Minik, çok teşekkür ederim.