22 Temmuz 2010 Perşembe

yenilenen tişörtüm

Bir süredir beni bekliyordu bu tişört. Tatil hazırlıkları içinde sıra onda geldi çok şükür. Aslında bu tişörtü kenara ayırırken bir plan yapmıştım nasıl süsleyeceğimle ilgili ama not tutmadığım için unuttum ve aklıma estiği gibi uydurdum bir şeyler.





Tişörtü süslerken kendimce ve giyebileceğim şekilde yapmaya çalıştım.





Eşim buna taktı. Nasıl oluyoda hem kendin küçülücen hem kendi cebine giricen dedi. Söz konusu kedi olunca hem kendi küçülür hemde kendi cebine girer işte :))

18 yorum:

neval dedi ki...

erkekler ve düz mantıkları işte

*kelebek*-* dedi ki...

çok sempatik ve güzel ben çok beğendim...sevgiyle kal..

AtolyeKedi dedi ki...

Neval :))

Kelebek, beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ederim.

BAHAR dedi ki...

ÇOK ŞEKER OLMUŞ GÜLE GÜLE KULLANIN

kupia papalina dedi ki...

Süper olmuş atölye kedi bayıldım gerçekten...Ellerine sağlık güle güle kullan...

Yeşim dedi ki...

Çoook tatlı olmuş Kedicik :) yerim seni . Ufal da benim de cebime gir ;)

AtolyeKedi dedi ki...

Bahar çok teşekkür ederim.

Kupia papalina, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

Yeşimcim, çok teşekkür ederim, girerim valla :)

Meraklı beti dedi ki...

hehee ahh erkekler:))süper olmuş bu tarz tişörte yazılar çok moda şimdi ..

AtolyeKedi dedi ki...

Meraklı Betim, çok teşekkür ederim :)) Evet öyle gerçekten, bende piyasadaki tişörtlerin dışında kendime özgü bir şey olsun istedim.

moda_kesh dedi ki...

tasarım bizim dünyamız istediğimiz yerde istediğimiz kişi olabiliriz özgürüz yaaa var mı ötesiiii

AtolyeKedi dedi ki...

Moda_kesh, aynen katılıyorum canım

neduk dedi ki...

Çok tatlı olmuş. Yaka kenarlarındaki dilimleri çok sevdim. Güle güle giy, pantolonunu da, bunu da. Sevgiler.

AtolyeKedi dedi ki...

Neduk, beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ederim.

İçimdeki Ekip dedi ki...

çok güzel...güle güle kullan...

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

tshirt harıka :D
çok şık

AtolyeKedi dedi ki...

İçimdeki Ekip, çok teşekkür ederim.

Sezgi, çok teşekkür ederim

AtolyeKedi dedi ki...

İçimdeki Ekip, çok teşekkür ederim.

Sezgi, çok teşekkür ederim

mor menekşe dedi ki...

çok cici olmuş yahu güzel günlerde giymeler dilerimm