16 Ağustos 2010 Pazartesi

Beyaz Zambak

Balıkesirin ünlü Beyaz Zambak kolanyası. Gerçekten çok özel bir kolanya, çok güzel bir kokusu var. Bir gün yolunuz düşerse mutlaka denemelisiniz.





Serinlemek için kendimce bir yol daha buldum. Buzdolabına sprey şeklinde bir şişeye kolanya dolduruyorum ve sıcakladıkça sıkıyorum ama şimdi Ramazan olduğu için biraz çekiniyorum ve normaldeki gibi kullanmıyorum.




Not: Balıkesirde Tahtakuşlar köyünde yine Tahtakuşlar Müzesinde 'ceviz çiçeği kolanyası' satılıyor. Çok güzel bir kokusu var ve sadece o köyde üretiliyor o müzede satılıyor denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

5 yorum:

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

ben limon kolonyası dışındaki kolonyaları koklayamıyorum bile ..ama bu kolonyayı hiç duymamıştım bilgi için teşekkürler:)

AtolyeKedi dedi ki...

Rica ederim :) Çiçek kokularını seviyorsanız bu kokuyuda çok sevebilirsiniz.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

aklımda bulunsun canım eğer bir gün balıkesire yolum düşerse deniyceğim:)

tülin dedi ki...

Tahtakuşlarda bu kolonyayı atlamışım ben.
Ama öyle kalabalıktıki o gün.
Bak sonbaharda gitmek için bir neden dahz ;))

AtolyeKedi dedi ki...

Yetenek-sizin, umarım yolun düşer, memnun olurum :)

Tülin gitmek için hep neden buluruz zaten :)) Yaz aylarında daha da kalabalık oluyor genellikle. Kolanyanın satıldığı kısım tam giriş kısmı ve küçük bir alan olduğu için kalabalığı tahmin edebiliyorum. Olsun sonbaharda bakarsın şekerim :))